سئو
نوشته شده توسط : رضا

ضرورت سئو

سئو و بهینه سازی موتورهای جستجو موضوعی است که امروزه در زمینه بازاریابی دیجیتال مطرح می شود. از همین رو بسیاری از افرادی که به تازگی با بازاریابی موتورهای جستجو آشنا شده اند با این مسئله رو به رو می شوند. در واقع سئو برای تجارت و بازاریابی امروز یک نیاز همیشگی به شمار می آید. در عصر تکنولوژی مشتریان اغلب کمتر از دفترچه تلفن، دایره المعارف و کتاب و روزنامه استفاده می کنند. آن ها به کمک گوشی های هوشمند، کامپیوتر و تبلت هر آن چه که نیاز دارند را می یابند. در قبال آن هر کسب و کاری که از یک وب سایت جهت معرفی خدمات خود بهره می برد مستلزم خوب دیده شدن و جلب توجه و اعتماد مشتریان می باشد.

حال سوال پیش می آید که اصلا چرا سئو مهم می باشد؟

یکی از جنبه های مهم سئو، سازگار کردن وب سایت شما با فهم و منطق مخاطبان است. گوگل رضایت کاربران را به صاحبان وب سایت پیشنهاد می دهد ولی با این وجود نباید این حقیقت را فراموش کرد که موتور های جستجو با وجود پیچیدگی هایی که دارند، انسان نیستند و نمی توانند وب سایت ها را با بینشی مشابه انسان درک، تجزیه و تحلیل کنند. سئو و بهینه سازی موتورهای جستجو همان چیزی است که به موتورهای جستجو کمک می کند تا موضوع و اهمیت صفحات وب سایت برای آن ها قابل درک شود.

یک وب سایت بدون سئو نمی تواند به درستی در نتایج موتورهای جستجو به چشم بیاید. در نتیجه اگر موتور جستجو نتواند وب سایت شما را ببیند قطعا کاربران نیز قادر به یافتن محتوای سایت شما نمی باشند.

چه مواردی موب می شود اهمیت سئو روز به روز افزایش یابد؟

اکثر کاربران موتورهای ستجو دوست دارند تا یکی از 5 نتایج پیشنهاد شده در صفحه اول گوگل را انتخاب کنند، در نتیجه چنانچه برای مطالب خود به دنبال خواننده می باشید یا برای فروشگاه خود نیاز به مشتری دارید، باید در رتبه های بالای نتایج جستجو قرار بگیرید.

سئو فقط برای سازگاری با موتورهای جستجوگر نمی باشد بلکه یک سئو ی اصولی و مناسب باعث بهبود تجربه کاربری و کاربرد بیشتر یک وب سایت است.

سئو جهت بهتر دیده شدن وب سایت شما در شبکه های اجتماعی بسیار سودمند می باشد. بیش از نیمی از مردم جهان در شبکه های اجتماعی حضور دارند. محتوای تولید شده ی شما چنانچه در نتایج جستجو جایگاه مناسبی داشته باشد و مورد انتخاب کاربر قرار بگیرد احتمال اشتراک گذاری آن در شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک و توئیتر زیاد است و این اشتراک یک لینک مفید برای وب سایت شما به شمار می آید.

 





:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 آبان 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: