سئو
نوشته شده توسط : رضا

سئو مجموعه فعالیت هایی می باشد برای این که جایگاه سایت در فهرست نتایج گوگل بالاتر از رقبا باشد. این بدان معناست که زمانی که مخاطبان و مشتریان کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کار شما را در گوگل جستجو کنند سایت شما در رتبه های اول تا سوم و یا صفحه نخست قابل مشاهده باشد. با وجود ماشینی بودن اغلب الگوریتم های رتبه بندی سایت ها در گوگل و موتورهای جستجو تکنیک های مختلفی جهت دستیابی به سئو وجود دارد.

تاثیر سئو بر عملکرد موتورهای جستجو

موتورهای جستجو ربات های نرم افزاری هوشمند و پیچیده ای هستند که در فرآیندی بسیار پرحجم و پیچیده همه ی سایت های موجود در فضای اینترنت را می پیمایند و محتوا و نوشته های قرار گرفته در این سایت را در پایگاه داده ی خود نگهداری می کنند. در حقیقت موتورهای جستجو همواره یک کپی کامل ازاینترنت را در اختیار دارند. زمانی که کاربری کلمه و یا عبارت هایی را در گوگل سرچ می کند، سیستم کلمه های مورد نظر را با پایگاه داده ی جمع آوری شده مقایسه می کند و وب سایت هایی را که حاوی کلمات مورد نظر باشند را به کاربر نمایش می دهند.

این که کدام وب سایت ارتباط بیشتری با این کلمات دارد و اینکه کدام یک از آن ها کیفیت بهتری دارند و بیشتر می توانند نظر مخاطبان را به خود جلب کنند عاملی ست که موجب می شود نتایج به ترتیب از رتبه ی اول به بعد مرتب شود. در این زمان سئو سایت مطرح می شود.

اهداف سئو جیست؟

  1. افزایش بازدید سایت
  2. افزایش مشتریان و افزایش فروش و سوددهی
  3. برند سازی
  4. افزایش اعتبار و جایگاه سایت در نظر مخاطبان
  5. افزایش سهم بازار و افزایش قدرت در مقابل رقبا

 نقش محتوا در سئو

گوگل سعی می کند تا وب سایتی را با بهترین محتوا به نمایش کاربران خود در بیاورد. اما محتوای خوب از نظر گوگل دارای معیارهای خاصی می باشد. به عنوان مثال طول مناسب، عنوان مناسب، کلمات کلیدی، ساختار مناسب، ترکیب مناسب، استفاده از رسانه های مختلف و لینک های داخلی و خارجی مناسب همگی نقش تاثیر گذاری در سئو سایت دارند.

زمان مورد نیاز برای سئو سایت

مشخص کردن زمان برای سئو به شرایط فعلی وب سایت بستگی دارد گاهی زمان کوتاهی نیاز است و گاهی هم چند ماه زمان و انرژی برای دستیابی به اهداف لازم می باشد.





:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 24 آبان 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: