نوشته شده توسط : رضا

سئو

شاید شما نیز فکر کنید هدف از سئو و بهینه سازی موتورهای های جستجوگر تنها جستجوی سایت و صفحات توسط عنکبوت های موتور جستجو است، اما اینگونه نیست. هدف اصلی در فرآیند سئو در نظرگرفتن یک رتبه خاص برای لینک مورد نظر سایت است به صورتی که لینک سایت در نتایج برتر موتور جستجو نمایش داده شود. سئو فرآیندی است که طی یک مرحله رخ نمی دهد و نیاز به تعمیر، تکرار، تست و نظارت دارد و باید به صورت پیوسته بر روی وب سایت ها پیاده سازی شود.

در عملیات سئو وبهینه سازی سایت سه مرحله وجود دارد:

تجزیه و تحلیل کسب و کار بازار هدف: در این قسمت باید همه ی زوایای مختلف سایت، متا مجموعه ها و میزان نمایش کدها را نسبت به متون موجود در سایت بررسی کرد. در تجزیه و تحلیل رقابتی تعداد کلمات کلیدی محتوا و میزان رتبه ای که سایت های رقیب دارند مورد بررسی قرار می گیرد.

تحقیق و توسعه کلمات کلیدی: در این بخش باید لیستی از کلمات کلیدی که رقبا به خوبی در آن دیده شده اند را مشخص کنید و در صورتی که کاربران به اشتباه از نحوه ی غلط کلمه ی کلیدی استفاده کرده باشند در هنگام تقویت سئو سایت، در سایت مورد نظر هم باید از آن کلمه اشتباه استفاده شود و این نکته مورد توجهی است که گوگل در صدد اصلاح اشتباهات جستجو شده می باشد.

افزایش محتوا و بهینه سازی آن: بعد از انتخاب کلمات کلیدی مناسب که اهمیت فوق العاده ای در حیطه کسب وکار دارد باید محتوای متناسب با آن افزوده شود. عبارات و کلمات کلیدی که موجب افزایش تعداد بازدید کننده می شود باید در یک صفحه خاص قرار بگیرد.

سئو مجموعه ای از فرآیند ها هستند جهت بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجوگر که نتیجه ی آن بیشتر دیده شدن وب سایت شما در نتایج موتورهای جستجوگر به خصوص گوگل می باشد.

 



:: بازدید از این مطلب : 0
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا

قیمت سئو

قیمت سئو برای یک سایت مطابق با میزان رقابت در زمینه ی فعالیتی شما و نوع کلمات کلیدی انتخاب شده متغیر است. برای بررسی قیمت سئو باید به وضعیت رقبای فعلی در این حوزه و وضعیت سابق آن پیش از انجام سئو توجه نمود. علاوه بر این قدمت دامنه وب سایت اهمیت زیادی دارد و نمی توان هیچ قیمت ثابتی برای آن مشخص کرد.

 

چه پارامتر هایی در قیمت سئو تاثیر گذار است:

رتبه فعلی سایت در گوگل

اتوریتی دامین سایت

کلمات کلیدی مورد نظر

وضعیت کنونی رقبا در آن کلمات کلیدی

وضعیت فعلی محتوای سایت

وضعیت فعلی لینک بیلدینگ داخلی سایت

وضعیت در حال حاضر بهینه سازی سایت از جهت طراحی سایت و هاستینگ

مجموعه اقداماتی که در کل فرایند سئو انجام شده است

فعالیت هایی که در وبمستر تولز و گوگل انالیتیکس صورت گرفته است

میزان بک لینک هایی که برای سایت گرفته شده است

میزان تاثیرپذیری سایت از سئو منفی و یا بک لینک های بد و اسپم

بررسی وضعیت سئو از جهت حضور در گوگل مپ

بررسی وضعیت داده های ساختار یافته و ریچ اسنیپت سایت

بررسی نحوه ی استفاده از پلاگین سئو سایت در وردپرس

میزان بازدید و ورودی ترافیک سایت از طریق تبلیغات کلیکی و ایمیل مارکتینگ

اقداماتی که در بخش سوشیال سیگنال انجام شده است

بررسی برندینگ وب سایت

اقدامات صورت گرفته برای تبلیغات در گوگل

اقدامات انجام شده در بخش ریپورتاژ

سئو به روش هایی می گویند که بازدید سایت شما را در گوگل افزایش می دهد و موجب می شود همه ی افراد برای خرید کالا یا خدمات به سراغ سایت شما بیایند. بنابراین فرایند سئو بسیار تخصصی و در عین حال پیچیده است و قیمت سئو بنا به فعالیت هایی که در این زمینه انجام می شود تعیین می شود.

 



:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا

دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال

دیجیتال مارکتینگ یا همان بازاریابی دیجیتال زیر مجموعه ای از مدیریت بازاریابی و مدیریت تبلیغات می باشد. با گذشت زمان و توسعه فناوری اطلاعات، افزایش میانگین زمان آنلاین بودن کاربران، استفاده گسترده از موبایل و افزایش نفوذ اینترنت در دنیا، دیجیتال مارکتینگ به عنوان یک دانش و تخصص مستقل معرفی شده است. دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال مجموعه ای از ابزار ها و فعالیت هایی است که برای بازاریابی محصولات و خدمات در وب اینترنت، موبایل و سایر ابزار های دیجیتال استفاده می شود.

ابزار های مورد استفاده در بازاریابی دیجیتال و یا دیجیتال مارکتینگ:

بازاریابی توسط موتورهای جستجو

بهینه سازی یا سئو برای موتورهای جستجو

بازاریابی محتوا

بازاریابی درونگرا

بازاریابی شبکه های اجتماعی

استراتژی محتوا

تبلیغات براساس کلیک

اینفلوئنسر مارکتینگ

تبلیغات بنری

ایمیل مارکتینگ

بازاریابی موبایلی

تبلیغات پیامکی

بازاریابی از طریق همکاری در فروش

تولید محتوا

بازاریابی ویروسی دیجیتال

مزایای دیجیتال مارکتینگ:

برای بازاریابی و تبلیغات کسب و کار خود شما باید از رسانه های دیجیتال استفاده کنید. این روز ها به هر کسب و کاری کمتر کسی اعتماد می کند و با وجود رسانه های اجتماعی دیگر کسی به حرف شما توجه نمی کند بلکه اغلب به مطالب نوشته شده و کامنت ها در شبکه های اجتماعی اهمیت می دهند. بنابراین با این وجود باید استفاده از رسانه های اجتماعی را جدی بگیریم یعنی هر کسب و کاری برای ماندن در میدان رقبا باید در رسانه های دیجیتال حضور داشته باشد.

دیجیتال مارکتینگ یک ضرورت برای هر کسب و کاری است که به صورت آنلاین فعالیت می کند. دیجیتال مارکتینگ یک قسمت جدایی ناپذیر در بخش کسب و کار های اینترنتی می باشد. برای بهره بردن از دیجیتال مارکتینگ باید از ابزار هایی که اشاره کردیم استفاده کنید. قبل از انتخاب ابزار دیجیتال مارکتینگ میزان سرمایه و نوع کسب و کارتان را بررسی کنید.



:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا

بک لینک چیست؟

به تمام لینک های ورودی از سایت های دیگر به صفحات سایت شما بک لینک می گویند.

اهمیت بک لینک به صفحات داخلی

اعتبار صفحه سایت:

بک لینک های مناسب اعتبار سایت شما را بالا می برد و موجب بهبود وضعیت سایت شما در موتورهای جستجو می شوند. با همه این اوصاف بالا رفتن اعتبار صفحه اصلی دلیل بر افزایش آنچنانی دامنه شما نخواهد بود بلکه لازم است صفحات داخلی سایت نیز اعتبار بالایی داشته باشد. شما به کمک لینک مناسب به صفحات داخلی می توانید اعتبار دامنه وب سایت خود را به طور چشمگیری افزایش دهید.

تنوع بک لینک ها:

توجه داشته باشید تعداد بیش از اندازه بک لینک ها ممکن است برای شما دردسرساز شود. یعنی اگر شما 100 بک لینک از سایت های متعدد به صفحه اصلی خود داشته باشید موتور جستجو به شما مشکوک می شود و بک لینک های شما را غیر طبیعی معرفی می کند. این کار موجب می شود سایت شما به عنوان اسپم شناخته شود، به خصوص اگر بک لینک ها در زمان کوتاهی ساخته شده باشند. برای نتیجه بهتر، بهتر است بک لینک های ورودی به سایت شما بین صفحات مختلف سایت تقسیم شوند.

ارتباط موضوعی دقیق:

هدایت بک لینک به صفحات داخلی و خاص موجب می شود بازدیدکنندگان بیشتری جلب شود علاوه بر این می توان بک لینک هر صفحه را در محیطی مرتبط با ان موضوع قرار داد.

افزایش ترافیک ورودی به سایت:

اگر همه ی بک لینک های خود را به صفحه اصلی وارد کنید حداکثر در دو یا سه کلمه پیشرفت می کنید ولی با استفاده از صفحات داخلی تا حد زیادی گستردگی کلمات کلیدی خود را می توانید افزایش دهید. شما برای هر کلمه کلیدی صفحه مجزایی در نتایج جستجو دارید و در نتیجه ترافیک ورودی به سایت شما از موتورهای جستجو نیز افزایش می یابد.

روش های دریافت بک لینک:

ثبت نظر در وبلاگ ها

گفتگو در فروم ها

نوشتن پست مهمان

اشتراک مطالب در گوگل پلاس

وبلاگ

ثبت صفحات داخلی در وب دایرکتوری های مخصوص

انتشار مطالب سایت در شبکه های اجتماعی

امضای ایمیل



:: بازدید از این مطلب : 0
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا

تولید محتوا

تولید محتوا در واقع توانایی و قابلیتی می باشد که امروزه بیشتر شرکت های طراحی وب به سمت آن روی آورده اند. محتوا به واحد های مجزای اطلاعاتی گفته می شود که به حالت الکترونیکی دیده می شود و قابلیت مدیریت را نیز دارد. در تولید محتوا می توان از یک قالب صفحه وب، یک فایل ویدئویی، فایل صوتی، انیمیشن، عکس و متون قابل ویرایش استفاده کرد.

یک وب سایت بعد از مرحله ی طراحی، گزینه ی انتخاب محیط گرافیکی مناسب و اجرا و طراحی این محیط را پیش رو دارد. یک محیط گرافیکی در صورتی می توان گفت خوب است که دارای خلاقیت و سلیقه ی بی نظیر یک طراح باشد و کاربر با دیدن آن دچار سردرگمی نشود و همه ی مطالب برایش واضح و قابل درک باشد. کاربر می بایست از محیط ایجاد شده لذت ببرد و برای رفع نیاز های خود از آن استفاده کند. حال سوال پیش می آید که مهم ترین بخش طراحی سایت چیست؟

یکی از اصلی ترین و مهم ترین بخش در طراحی وب سایت تولید محتوا می باشد. شما هر چقدر محیط گرافیکی زیبا، درخشان، خاص و چشمگیر ایجاد کنید، اگر محتوای مناسب و مرتبط در آن قرار نداده باشید، سایت شما هیچ ارزش و اعتباری ازنظر علمی و تخصصی در زمینه فعالیتتان نخواهد داشت. بنابراین تولید محتوا در ایجاد یک وب سایت نقش بسیار زیادی دارد و نمی توان از آن چشم پوشی کرد.

تولید محتوا را می توان هنری دانست که در عرصه طراحی وب سایت بسیار ظریف و تخصصی می باشد و اهمیت بالایی دارد. در واقع یک وب سایت خوب در صورتی محکم و استوار است که از محتوایی جامع و مفید برخوردار باشد.

نکات قابل توجه در تولید محتوا

انتخاب موضوع مناسب: در تولید محتوا باید توجه داشته باشید موضوعی مرتبط و مناسب با مطالب سایت خود قرار دهید تا بیان گر زمینه ای که در آن فعالیت می کنید باشد.

نحوه ارائه محتوا: ارائه ی یک محتوا باید به صورتی باشد که بیننده به محض دیدن آن به راحتی از گیرایی بالای یک نوشته، تصویر، فیلم و یا دیتا بیسی که در سایت ایجاد شده است آگاه شود و به سرعت متوجه منظور محتوا نویس شود.

استفاده از جذابیت های بصری و گرافیکی: همراه مطالب نوشتاری در یک وب سایت، به کاربردن تصاویر مفهومی و ابزار های گرافیکی مناسب اهمیت بالایی برای بیننده سایت دارد که موجب جلب نظر بیشتر بیننده می شود.

بررسی نیاز ها و باز خورد ها: حتما بار ها در وب سایت های مختلف دیده اید که طراح بخشی را به ارائه نظرات کاربران یا بینندگان اختصاص داده است تا از مفید بودن یا نبودن مطالب برای کاربران مطلع شود. این کار موجب اطلاع رسانی بهتر برای بازدیدکنندگان نیز می شود.

افزایش مطالعات در زمینه کاری: در تولید محتوا بهتر است همواره از مطالعات گسترده و مفهومی در موضوعات مختلف استفاده کرد. در حالت کلی هر اندازه مطالعات بیشتر باشد طراح و یا محتوا نویس در انجام وظیفه ی خود موفق تر خواهد بود.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 0
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا

سئو چیست؟

سئو اجرای روش های بسیار هوشمندانه برای افزایش رتبه و رنک سایت در نتایج موتورهای جستجو گوگل و دیگر موتورهای جستجو می باشد که باعث افزایش بازدید حقیقی می شود. در حالت کلی عواملی که در سئو و بهینه سازی سایت تاثیر می گذارد دو دسته هستند: سئو داخلی سایت و سئو خارجی

سئو داخلی

مواردی که در سئو داخلی انجام می شود شامل نحوه طراحی سایت از جمله، کدنویسی، سرعت لود صفحات، ساختارصفحات، نحوه طراحی قالب، نحوه قرار گرفتن محتوا و ... وتولید محتوای سایت و انتخاب کلمات کلیدی می باشد. اگر جامع تر بخواهیم بیان کنیم در سئو داخلی مراحل زیر طی می شود:

بهینه سازی آدرس صفحات و استفاده از آدرس های SEO-Friendly

شروع عنوان یا تگ تایتل با کلمات کلیدی هدف

استفاده از کلمات و عبارات ارزش دهی برای سئو تایتل

قرار دادن عنوان پست ها و صفحات در داخل تگ H1

قرار دادن بقیه ی سرتیتر ها در تگ H2

قرار دادن حداقل یک بار کلمه ی کلیدی هدف در ابتدای متن

استفاده از طراحی ریسپانسیو برای سایت

استفاده از لینک های داخلی

افزایش سرعت باز شدن صفحات برای سئو

سود بردن از کلمات کلیدی LSI یا هم معنی

سئو عکس ها و تصاویر سایت

محتوای مناسب

بهینه سازی زمان درگیر کردم مخاطب با صفحه

کیفیت محتوا

و...

سئو خارجی

سئو خارجی مجموعه تکنیک هایی است که در جهت افزایش رتبه و بازدید سایت در خارج سایت انجام می شود. در سئو خارجی فرآیند های زیر انجام می شود:

سایت های شبکه های اجتماعی

تولید محتوا

بازاریابی محتوا

بازاریابی فروم وانجمن ها

ثبت نام در موتورهای جستجو

ثبت نام در دایرکتوری ها

بوکمارک کردن

لینک طعمه

به اشتراک گذاری عکس

بازاریابی ویدئو

بررسی و نقد کسب وکار

لیست محلی

ثبت مقاله های نوشته شده

شبکه های فروش آنلاین

سئو سایت موجب بالارفتن تعداد بازدید واقعی سایت و بهبود رتبه سایت می شود. با توجه به این که گوگل برای رتبه بندی سایت ها دائم در حال به روز رسانی الگوریتم های خود می باشد، فرآیند سئو سایت خود را باید به شرکتی بسپارید که کاملا از این الگوریتم ها اطلاع داشته باشند.



:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا

سئو فروشگاه اینترنتی

شاید باورش برای شما کمی مشکل باشد، ولی باید بدانید سئو فروشگاه اینترنتی موجب چند برابر شدن تعداد بازدیدکنندگان و میزان فروش شما می شود. سئو فروشگاه اینترنتی از موضوعات مهم برای فروشگاه های اینترنتی به حساب می آید. یکی از بزرگ ترین دغدغه های صاحبان سایت های فروشگاهی، افزایش رتبه سایت در کلمات کلیدی محصولات و خدمات خود می باشد. سئو فروشگاه اینترنتی موجب افزایش ترافیک و رتبه سایت فروشگاهی شما می شود.

سئو فروشگاه اینترنتی چه اهمیتی دارد؟

زمانی که فردی قصد خرید محصول یا خدماتی را دارد در گوگل جستجو می کند،  اگر فروشگاه اینترنتی شما اولین سایتی باشد که در نتایج جستجوی گوگل نمایش داده شود، آن فرد وارد سایت شما شده و محصول شما را خریداری می کند. افراد در هنگام خرید محصولات معمولا به صفحات بعدی گوگل مراجعه نمی کنند، بنابراین قرار گرفتن در صفحه اول گوگل به شدت فروش شما را افزایش می دهد. همانطور که می دانید این کار فقط با سئو فروشگاه اینترنتی امکان پذیر می باشد.

در سئو فروشگاه اینترنتی چه فرآیند هایی انجام می شود؟

چگونگی مدیریت اجناس نا موجود

چگونگی مدیریت محصولات منقضی شده

چگونگی مدیریت محصولات فصلی

برای اطلاعات بیشتر برای چگونگی مدیریت این محصولات به سایت ما مراجعه کنید.

سئو فروشگاه اینترنتی از سایر روش های بازاریابی موثرتر است:

نقش روش های  بازاریابی قدیمی مانند استفاده از تبلیغات مجله ها و تلویزیون روز به روز کم رنگ تر می شود. زیرا بیشتر مخاطبان مجله و تلویزیون به تبلیغات توجهی نمی کنند. این افراد انقدر در روز با این تبلیغات رسانه ای مواجه هستند که به تبلیغات شما توجهی نمی کنند. اما وقتی سایت فروشگاه شما برای گوگل بهینه باشد افرادی که به سراغ سایت شما می آیند دقیقا می دانند دنبال چی هستند و چه چیزی می خواهند بخرند. بنابراین با سئو فروشگاه اینترنتی خود شما می توانید بیشتر بازدیدکنندگان سایتتان را به مشتری تبدیل کنید.

 

همانطور که اشاره کردیم یک سایت فروشگاهی برای این که بازدید زیادی داشته باشد و میزان فروش آن روز به روز افزایش یابد، باید در صفحه اول گوگل به نمایش گذاشته شود. اما این کار خود به خود انجام نمی شود بلکه نیاز به سئو فروشگاه اینترنتی دارد. بدون سئو فروشگاهی سایت شما هیچ ارزش و بازدهی نخواهد داشت. سئو فروشگاه اینترنتی خود را به ما بسپارید و شاهد افزایش ترافیک و ارتقای رتبه سایت خود باشید. جهت اطلاعات بیشتر به سایت ما مراجعه کنید.

http://zarinseo.ir/index.php/article/43-seo-online-store

 

 



:: بازدید از این مطلب : 0
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا

منظور از سئو رایگان چیست؟

سئو رایگان یعنی فعالیت هایی که شما به عنوان صاحب یک وب سایت قصد دارید بدون صرف هزینه، سئو و بهینه سازی سایت خود را انجام دهید. در اینترنت ابزار های زیادی برای سئو رایگان وجود دارد. حال می خواهیم بدانیم اصلا استفاده از سئو رایگان کار درستی است؟

سئو رایگان بهتر است یا سئو غیر رایگان؟

در سئو به صورت رایگان به یک سری نکات باید توجه داشت، سئو فرآیندی است که نیاز به دانش و مهارت کافی دارد و اثرات آن در دراز مدت مشخص می شود. اگر بخواهید در شروع کار سئو سایت خود را صحیح و بدون خطا انجام دهید حتما درآینده با احتلالاتی مواجه می شوید. اما برخی از این مشکلات جبران پذیر نمی باشد و موجب از دست دادن زمان و هزینه زیادی می شود. بنابراین پیشنهاد میکنم اگر فقط تمایل به سئو رایگان دارید این کار را به کمک یک مشاور سئو حرفه ای انجام دهید.

سئو صد در صد رایگان وجود دارد؟

برخی از شرکت ها که تازه وارد عرصه سئو شده اند شروع به انتشار شعار های تبلیغاتی مانند سئو رایگان می کنند. اما شما باید هوشیار تر باشید، شرکت هایی که سئو صد در صد رایگان ارائه می دهند هیچگاه تضینی برای درست بودن خدمات خود نمی دهند. همچنین بعضی از شرکت ها در ابتدا خدماتی را به صورت رایگان به شما می دهند و گاهی شما با افزایش رتبه مواجه می شوید ولی چون این نتیجه با روش های غیر از استاندارد های گوگل انجام شده است بعد از مدتی با افت شدید رتبه سایت مواجه می شوید و یا ممکن است با پنالتی گوگل مواجه شوید. پس پیشنهاد می کنم همچین ریسک جبران ناپذیری را نکنید.

شما حتما سئو رایگان را در بسیاری از سایت ها دیده اید ما در اینجا سعی کردیم اطلاعات مختصری در این زمینه در اختیار شما بگذاریم. پیشنهاد می کنم  برای فرآیند به این مهمی ازسئو رایگان استفاده نکنید ولی اگر قصد دارید فرآیند سئو خود را حتما به صورت رایگان انجام دهید از مشاوره های ما استفاده کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به سایت ما مراجعه کنید.

http://zarinseo.ir/index.php/content/49-free-seo

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 0
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا

قیمت سئو

در ابتدا باید بدانید بیشتر افراد دنیا برای انتخاب یک محصول و یا خدمات در اینترنت جستجو می کنند، بنابراین چنانچه سایت شما در صفحه اول گوگل قرار نگرفته باشد کاربران آن را انتخاب نخواهند کرد. قیمت سئو سایت مقدار ثابتی نیست و به میزان رقابت سایت شما، کلمات کلیدی، نوع سایت و وضعیت در حال حاضر سایت شما بستگی دارد و نمی توان گفت قیمت سئو دقیقا چقدر می شود. انتخاب کلمه کلیدی در سئو سایت شما بسیار تاثیر گزار است زیرا انتخاب بهترین کلمه ی کلیدی موجب بالا رفتن فروش و افزایش تعداد مشتری می شود. انتخاب برخی کلمات کلیدی بسیار دشوار و پر رقابت می باشد بنابراین هزینه بیشتری دارد. البته می توان سئو در سطوح ابتدایی را قیمت گذاری کرد اما منظور ما از قیمت سئو، انتخاب کلمات کلیدی است که منجر به ارتقای رتبه به صفحه اول گوگل می شود.

قیمت سئو داخلی سایت:

سئو داخلی مجموعه فعالیت هایی است که قبل از هر اقدامی در سایت باید انجام شود. شما حتی اگر بهترین سئو خارجی را داشته باشید و هزینه های زیادی صرف کرده باشید، بدون سئو داخلی مناسب هیچ ارزشی برای سایت شما نخواهد داشت. و حتی ممکن است منجر به جریمه از طرف گوگل شود. سئو داخلی موجب درک بهتر موتورهای جستجو از محتوا و موضوعات شما می شود و سایت شما را در جایگاه بهتری قرار می دهد. قیمت سئو داخلی با توجه به روشن بودن فعالیت ها و حجم کار کاملا قابل محاسبه می باشد.

در سئو داخلی چه کار هایی انجام می شود؟

بهینه سازی عنوان صفحات، کلمات کلیدی و متا تگ ها

بهینه سازی تگ های هدینگ صفحات

ایجاد و بهینه سازی نقشه سایت

ترکیب و فشرده سازی فایل های جاوا

بررسی لینک و آدرس صفحات سایت و اصلاح آن ها

ویرایش کد های HTML  و بهینه سازی آن ها

فعال کردن قابلیت کش سایت

معرفی وب سایت در وبمستر گوگل

بهینه سازی حجم کلی سایت

افزایش سرعت لود و نمایش سایت و ...

قیمت سئو خارجی:

سئو خارجی مجموعه فعالیت هایی است که برای جایگاه بهتر وب سایت در نتایج موتورهای جستجو انجام می شود. علاوه براین بالارفتن تعداد بازدیدکنندگان و زمان ماندگاری در سایت نیز در سئو خارجی انجام می شود. قیمت سئو خارجی هر سایت با سایت دیگر متفاوت است و بعد از بررسی دقیق سایت مشخص می شود.

در حالت کلی قیمت سئو به عوامل زیر بستگی دارد:

وضعیت رقبا در حیطه فعالیت شما

میزان رقابت در بین کلمات کلیدی

کیفیت و میزان محتوای سایت

وضعیت و رتبه فعلی سایت

تعداد کلمات کلیدی مورد نیاز برای بهینه سازی سئو و بهبود رتبه سایت

عمر سایت و کیفیت سرور سایت

میزان تضمین شرکت برای جایگاه سایت

پشتیانی و آموزش

قیمت سئو به چند روش محاسبه می شود:

قیمت سئو ساعتی

قیمت سئو ماهانه

قیمت سئو پروژه ای

قیمت سئو کلمه کلیدی

همانطور که گفته شد اهمیت انتخاب کلمات کلیدی و جایگاه سایت شما در صفحه اول گوگل بسیار زیاد است. بنابراین سعی کنید کاملا با روش های سئو آشنا شوید و سپس برای آن هزینه کنید. شرکت ما برای فرآیند سئو و رسیدن شما به نتیجه دلخواهتان در کسب رتبه مناسب در گوگل و افزایش بازدهی تضمین می دهد. تجربه ی چند ساله ی ما و نمونه کار های بسیار در این زمینه مهارت ما را ثابت می کند. بنابراین با مراجعه به سایت ما با خدمات ما به طور کامل آشنا شوید و از قیمت سئو و تعرفه های ما اطلاع پیدا کنید.

http://zarinseo.ir/index.php/content/46-seo-price

 

 



:: بازدید از این مطلب : 0
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا

آموزش سئو

سئو چیست؟

سئو در واقع یعنی بهینه سازی سایت، به نحوی که در موتورهای جستجو رتبه شما ارتقا یابد و در صفحه اول موتورهای جستجو نمایش داده شود. تمام افرادی که صاحب کسب و کار بزرگی هستند یک وب سایت دارند و برای این که سایت آن ها نتیجه خوبی داشته باشد باید سئو شود. بنابراین آموزش سئو اهمیت بسیاری دارد. ما در آموزش سئو تمام ابزار های لازم مانند تولید محتوا، طراحی سایت براساس الگوریتم های گوگل، دریافت بک لینک از سایت های معتبر و ... را به طور کامل توضیح خواهیم داد.

تکنیک های سئو

تکنیک های کلاه سفید: مجموعه فرآیندی است که براساس الگوریتم ها و استاندارد های گوگل برای سئو سایت انجام می شود. در آموزش سئو ما به شما یاد خواهیم داد چگونه با روش های مورد تایید گوگل سایت خود را سئو کنید.

تکنیک های کلاه سیاه: فعالیت ها و تکنیک هایی هستند که با روش های غیر قانونی تعداد بازدیدکنندگان را افزایش می دهند. اما امروزه گوگل بسیار باهوش عمل می کند و به خطای آن ها پی می برد و آن ها را جریمه می کند.

در آموزش سئو چه چیز هایی می آموزیم؟

بهینه سازی و اصول سئو: مفاهیم کلی و اصولی که در سئو باید رعایت کرد در این بخش آموزش داده می شود.

تشخیص صحیح کلمات کلیدی مناسب: انتخاب مناسب کلمه کلیدی تاثیر بسیاری بر سئو سایت شما می گذارد.

تعیین محتوای مناسب منطبق با موضوع سایت: محتوا باید جذاب و مرتبط با موضوع سایتتان انتخاب شود، به گونه ای که مخاطب تمایل به خواندن آن داشته باشد.

بهینه سازی قالب: بهینه سازی قالب به معنی بهینه سازی سرعت سایت می باشد. سرعت سایت اگر پایین باشد کاربران از سایت شما دور می شوند.

سئو داخلی: در سئو داخلی مجموعه فعالیت ها درون سایت انجام می شود و سایت شما را ارتقا می بخشد.

سئو خارجی: سئو خارجی فرآیند های خارج سایت هستند که موجب ارتقای رتبه سایت شما می شوند. از جمله فعالیت های سئو خارجی می توان به شبکه های اجتماعی اشاره کرد.

سئو سایت به اندازه ای اهمیت دارد که هر سایتی که تصمیم به فروش محصولات و خدماتی را دارد باید از آن استفاده کند. در اینجا ما  به مباحث کلی که در آموزش سئو خواهیم گفت اشاره کردیم، حال برای توضیح بیشتر و آموزش جزیی تر به سایت ما مراجعه کنید. با آموزش سئو یه صورت کامل و حرفه ای می توانید کسب و کار خود را رونق ببخشید و به نتیجه دلخواهتان برسید.

http://zarinseo.ir/index.php/seo-services/seo-course

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا

دیجیتال مارکتینگ چیست؟

به زبان ساده می توان گفت، دیجیتال مارکتینگ مجموعه فعالیت هایی است که برای معرفی و تبلیغ محصولات و خدمات انجام می شود. در تبلیغ محصولات و خدمات از ابزار های موجود در اینترنت استفاده می کنند. دیجیتال مارکتینگ فقط مختص به کسب و کارهای آنلاین نمی باشد، بسیاری از کسب و کارهای سنتی نیز از دیجیتال مارکتینگ برای معرفی محصولات خود استفاده می کنند.

ابزارهایی که در دیجیتال مارکتینگ استفاده می شود:

  • بازاریابی محتوا: تمام ابزارهایی که در دیجیتال مارکتینگ وجود دارد بدون بازاریابی محتوا هیچ ارزشی ندارد. محتوا باید جذاب و مرتبط باشد تا کاربران را مشتاق به خواندن آن کند.
  • شبکه های اجتماعی: امروزه یکی از تاثیرگذار ترین ابزار ها در دیجیتال مارکتینگ شبکه های اجتماعی می باشد. بسیاری از افراد حتی بدون داشتن سایت  می توانند از طریق شبکه های اجتماعی کسب درآمد کنند.
  • بازاریابی ایمیلی: بازاریابی ایمیلی موفقیت هر کسب و کارآنلاینی را تضمین می کند و موجب تبدیل بازدیدکنندگان به مشتریان وفادار می شود.
  • بازاریابی ویدئویی: بازاریابی ویدئویی تاثیر بیشتری بر مخاطبان دارد و بسیاری از افراد دیدن ویدئو را به خواندن مطلب ترجیح می دهند.
  • بازاریابی چریکی: برای کسب و کار های جدید و کوچک بهترین ابزار بازاریابی چریکی است که با هزینه ی کم می توان محصولات خود را تبلیغ کرد.
  • تبلیغات اینترنتی: تبلیغات اینترنتی انواع گوناگونی دارد که از جمله آن به تبلیغات کلیکی در گوگل و سایت های پر بازدید می توان اشاره کرد. تبلیغات اینترنتی بازخورد بسیار زیادی در کسب وکار شما دارد.

 

دیجیتال مارکتینگ برای جذب مشتری

در دیجیتال مارکتینگ شما بازدیدکنندگان خود را به مشتری و خریداران را به مشتری های وفادار تبدیل می کنید. همانطور که می دانید جذب مشتری، کسب و کار شما را به شدت رونق می بخشد. در دیجیتال مارکتینگ ابزار های زیادی وجود دارد که مخاطبان را به سمت شما سوق می دهد. برای توضیح بیشتر و ترفند های دیجیتال مارکتینگ برای جذب مشتری به سایت ما مراجعه کنید.

مزایای دیجیتال مارکتینگ

  1. هیچ محدودیت زمانی و مکانی ندارد.
  2. تمامی محصولات و خدمات در کنار هم قرار گرفته اند و قابل مقایسه و بررسی هستند.
  3. تمام اطلاعات مربوط به محصولات یک جا وجود دارد و نیاز به جستجو و تحقیق ندارد.
  4. هزینه تبلیغات نسبت به روش سنتی خیلی کم تر است.
  5. قیمت محصولات نسبت به بازارهای واقعی خیلی کم تر است زیرا هزینه ای بابت اجاره و غیره پرداخت نشده است.
  6. ثبت سفارش خیلی سریع تر و راحت تر از روش سنتی انجام می شود.
  7. به دلیل سیستماتیک بودن روابط بین سیستم و مشتریان ادامه دار است.
  8. خطا های مربوط به نیروی انسانی کاهش می یابد.
  9. به دلیل کمتر بودن نیروی انسانی هزینه ها کاهش می یابد.

بنابراین به اهمیت دیجیتال مارکتینگ تا حدودی پی بردید. دیجیتال مارکتینگ برای موفقیت هر کسب و کاری ضروری می باشد. برای توضیح بیشتر در مورد دیجیتال مارکتینگ، چگونگی استفاده از ابزار های آن و چگونگی جذب مشتری به سایت ما مراجعه کنید و از مشاوره رایگان ما بهره ببرید.

http://zarinseo.ir/index.php/seo-services/digital-marketing

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا

رپورتاژ یا رپرتاژ چیست؟

تعاریف متعددی برای رپورتاژ آگهی وجود دارد که می خواهیم به توضیح همه ی آن ها بپردازیم:

رپورتاژ به نقل از وب سایت بازاریابی چیست؟

رپورتاژ را می توان قالب و شکل چاپی معرفی کرد که برخی از شرکت ها یا سازمان ها برای آن به صورت بی طرف هزینه می کنند تا محصولات خود را به مشتریان معرفی کنند.

رپورتاژ به نقل از ویکی پدیا چیست؟

رپورتاژ آگهی به نوعی از آگهی می گویند که در قالب گزارش ارائه می شود. در واقع مخاطبان گمان می کنند که یک گزارش بی طرف برای آن ها ارائه شده است در صورتی که این گزارش در واقع یک  تلاش سازمان یافته برای تقویت جنبه های ذهنی یک محصول در ذهن آن ها می باشد.

رپورتاژ به نقل از وب سایت های لینک سازی چیست؟

در این جا منظور از تبلیغ رپورتاژ، تبلیغ یک شرکت یا سازمانی است که در قالب تصاویر و توضیحات کامل به همراه لینک به عنوان یک مطلب در سایت دیگر منتشر می شود.

رپورتاژ به نقل از وب سایت ویرلن چیست؟

به نقل از وب سایت ویرلن رپورتاژ آگهی جز بهترین روش های برند سازی و تبلیغات اینترنتی می باشد که برند های بزرگ دنیا از آن برای معرفی محصولات و خدمات جدید خود استفاده می کنند. رپورتاژ آگهی به دلیل این که تبلیغات به صورت غیر مستقیم می باشد بیشتر مورد اعتماد مخاطبان قرار می گیرد.

تمام این تعاریف به نوعی درست هستند اما اگر به زبان ساده و کلی بخواهیم رپورتاژ را توضیح دهیم، باید گفت رپورتاژ یک خبر است که به صورت یک مصاحبه یا گزارش و یا یک مقاله در سایت های خبری منتشر می شود که می تواند شامل یک تیتر خوب و یا چند مطلب و تصاویر جذاب باشد.

چگونه یک رپورتاژ پر بازدید بنویسیم؟

در ابتدا شما باید ببینید چه معیارهایی بر موفقیت در بازاریابی آنلاین به کمک رپورتاژوجود دارد بنابراین باید به این نکات توجه کنید:

  • باید بدانید رپورتاژآگهی در بهبود رتبه سایت شما بسیار تاثیرگذار است.
  • رپورتاژ خود را در خبرگزاری های معتبر منتشر کنید زیرا باعث افزایش اعتبار برند شما می شود.
  • رپورتاژ خود را به صورت کمپین در تعداد زیادی از سایت های خبری معتبر منتشرکنید تا به برندینگ شرکت شما کمک کند.
  • برای رپورتاژ خود متن خوب بنویسید که مورد توجه کاربران باشد و آن را درسایت های مختلف و شبکه های اجتماعی منتشر کنید.

نکات قابل توجه از نظر خبرنگاری و بازاریابی :

متن رپورتاژ شما نباید فقط جنبه تبلیغاتی داشته باشد بلکه باید برای مخاطب جنبه یک خبر و یا مقاله نیز داشته باشد.

همیشه تبلیغات مورد توجه مخاطبان آن هایی بوده که به صورت غیر مستقیم تبلیغ می کنند .

برای تاثیر بیشتر رپورتاژ خبری آن ها را به همراه تیترهای جذاب خبری منتشر کنید.

سعی کنید از تکرار متن های سایت های دیگر بپرهیزید و از مطالب جدید استفاده کنید.

به کمک رپورتاژ سئو سایت خود را ارزشمند کنید!

در محتوای رپورتاژ خود از سه کلمه کلیدی استفاده کنید و آن ها را به سایت خود لینک دهید.

کلمه ی اول را به صفحه اول سایت خود و سایر کلمات را به صفحات داخلی لینک دهید.

برای لینک دادن کلمات کلیدی از واژه های مرتبط که در سایتتان وجود دارد استفاده کنید.

در این جا  ما سعی کردیم نکات کلی در مورد رپورتاژ را برای شما بیان کنیم امید است این مطالب برای شما مفید بوده باشد. برای اطلاع بیشتر از چگونگی استفاده از رپورتاژ که به ارتقای رتبه سایت شما کمک کند و مشاوره رایگان به سایت ما مراجعه کنید.

http://zarinseo.ir/index.php/seo-services/reportage

 

 



:: بازدید از این مطلب : 0
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا

تولید محتوا

امروزه تمام کسانی که صاحب کسب و کار هستند باید دارای یک وب سایت باشند. اما باید دانست داشتن یک سایت به تنهایی تاثیری در موفقیت کسب و کار شما ندارد. تنها ابزاری که مخاطبان را ترغیب می کند به تماشای سایت شما ایجاد محتوای جذاب می باشد. محتوای تولید شده علاوه بر جذابیت باید پاسخگوی نیاز کابران نیز باشد به عنوان مثال اگر سایت شما محصولی را می فروشد باید مطالب آموزشی وفیلم های آموزشی در محتوای خود قرار داده باشید تا مشتریان از ویژگی های آن محصول آگاهی پیدا کنند. در تولید محتوا باید به این نکته توجه داشته باشید محتوایان طبق استاندارد های گوگل باشد زیرا این موتورهای جستجو هستند که سایت شما را به نمایش کاربران در می آورد.

یک محتوای خوب از نظر موتورهای جستجو چه ویژگی هایی دارد؟

  • اندازه محتوا باید متناسب با موضوع شما باشد محتوای کوتاه و ناقص تاثیری در نتیجه سایت شما نخواهد داشت.
  • چگونگی انتخاب و استفاده از کلمات کلیدی از عوامل مهم در تولید محتوا می باشد.
  • انتخاب عنوان مناسب میتواند مخاطبان را تشویق به وارد شدن به سایت شما کند.
  • انتخاب موضوع صحیح به گونه ای که دنبال کنندگان زیادی را به همراه داشته باشد.
  • قوانین نگارشی و املای صحیح در تولید محتوا رعایت شود زیرا کوچک ترین خطایی در نگارش اعتبار محتوای شما را در نظر موتورهای جستجو از بین می برد.
  • قرار دادن چندین محتوای مناسب در زوایای مختلف موضوعات موجب افزایش رتبه سایت شما در موتورهای جستجو می شود.
  • تگ های سئو به درستی استفاده شود.

یک محتوای خوب از نظر مخاطبان چه ویژگی هایی دارد؟

  • مطالب با بیانی ساده و قابل فهم برای خواننده بازگو شود.
  • پیگیر مخاطبانتان باشید و واکنش آن ها را نسبت به محتوای خود بررسی کنید.
  • یک زمینه خوب برای محتوایتان انتخاب کنید.
  • تقویم زمان بندی در محتوایتان قرار دهید تا زمان انتشار محتوا و مطالب را به کاربران نشان دهد.
  • بعد از انتشار محتوا نظرات و دیدگاه های بازدید کنندگانتان را دنبال کنید.

اگر می خواهید برای سایت خود بازدیدکنندگان زیادی را جذب کنید در تولید محتوا دقت کنید و سعی کنید محتوایتان برای خواننده جذاب باشد و جوابگوی پرسش های ذهن آن در این زمینه باشید. در تولید محتوا از مطالب کپی استفاده نکنید زیرا گوگل با زیرکی فراوان به آن پی می برد و شما را جریمه می کند. برای آشنایی بیشتر از ترفند ها و ایده های  تولید محتوای مناسب که موجب ارتقای رتبه سایت شما می شود به سایت ما مراجعه کنید.

http://zarinseo.ir/index.php/seo-services/content



:: بازدید از این مطلب : 0
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا

بهینه سازی قالب

به تکنیک هایی که موجب بالا رفتن بازدید وب سایت شما می شود سئو یا بهینه سازی می گویند. بهینه سازی قالب به معنی بهینه کردن سرغت وب سایت می باشد. همان طور که می دانید سرعت وب سایت از عوامل اساسی در سئو سایت برای گوگل می باشد. در بهینه سازی قالب شما باید عوامل تاثیرگذار بر روی سایت را شناسایی کنید و آن ها را براساس استانداردهای گوگل پیاده سازی کنید. بهینه سازی به دو صورت طراحی می شود:

بهینه سازی قالب: در بهینه سازی قالب به رفع مشکلات کد نویسی همچون سرعت لود شدن سایت، ساختار هر صفحه و طراحی آن به شیوه ای که کاربر را مدت بیشتری در سایت نگه دارد پرداخته می شود.

بهینه سازی محتوا: بعد از مراحل طراحی باید تولید محتوا انجام شود، محتوا باید براساس اصولی که گوگل تعیین کرده ایجاد شود.

بهینه سازی قالب یعنی طراحی کردن سایت ریسپانسیو:

از عوامل موفقیت در سئو سایت می توان به طراحی قالب ریسپانسیو اشاره کرد. اگر سایتی قابلیت ریسپانسیو نداشته باشد نمی تواند با رقبای خود در سئو رقابت کند. ریسپانسیو یعنی واکنش گر شدن، به بیان ساده تر یعنی زمانی که کاربر با وسایلی مانند موبایل، تبلت و مانیتور سایت شما را مشاهده می کند، سایت باید به صورت خودکار ابعاد نمایشی خود را طبق صفحه نمایش کاربر نمایش دهد.

یک سئوکار در مقابل هزینه ای که برای بهینه سازی قالب دریافت می کند چه وظایفی دارد؟

سئوکار در شروع باید وسعت سایت، تعداد مقالات، تعداد منوها و ... را کامل بداند و راه کارهایی برای مسائل زیر پیدا کند:

از breadcrumbs در جای مناسب استفاده کند.

از فایل robots.txt استفاده کند.

Sitewide لینک های درون فوتر سایت را به درستی چیدمان کند.

Navigation  ها را در جای مناسب قرار دهد.

از منو های کنار سایت خوب استفاده کند.

از نقشه سایت درون قالبی استفاده کند.

بهینه سازی قالب در واقع همان چیزی است که متخصصان بهینه سازی سایت به نام سئو برای شما انجام می دهند. بهینه سازی قالب باید توسط سئوکار و با دقت زیادی انجام شود تا در آینده جوابگوی تمام نیازهای کاربران و موتورهای جستجو باشد.



:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا

سئو چیست و چرا اهمیت دارد؟

 سئو مجموعه  فعالیت هایی است که موجب  می شود صفحات یک سایت وخواندن آنها برای بازدید کنندگان بسیار ساده شود و کاربران وب سایت شما را به خوبی بفهمند. در واقع هر وب سایت برای شروع ممکن است در ابتدا ترافیک ورودی بر روی آن بسیار کم باشد یا اصلا وجود نداشته باشد. بدون داشتن ترافیک، سایت شما موفق نخواهد بود. برای اینکه سایت شما به نتیجه دلخواهتان برسد و بازدید زیادی داشته باشد باید از سئوی اصولی وب سایتتان مطمئن باشید. امروزه تمام کسانی که دارای کسب و کار مهمی می باشند دارای وب سایت هستند. در حقیقت، سئو برای بازاریابی و تجارت امروز یک نیاز همیشگی محسوب می‌شود.

چه تفاوتی میان سئو و بازاریابی اینترنتی است؟

شاید شما نیز مانند بسیاری از کسب و کاران تازه آشنا شده با بازاریابی دیجیتال، از خود بپرسید که آیا سئو همان بازاریابی اینترنتی است؟ ساده‌ترین جواب این است که سئو تنها یکی از ابزارهای موجود برای رشد و رونق در بازاریابی اینترنتی است. ابزارهای دیگری مانند شبکه‌های اجتماعی، ایمیل و استراتژی محتوا نیز به اندازه سئو در موفقیت یک کمپین بازاریابی اینترنتی تاثیرگذار هستند.

سئو داخلی چیست؟

مجموعه اقداماتی می باشد که با بهینه سازی یک وب سایت موجب بالا رفتن رتبه و ترافیک سایت می شود. تمام این فعالیت ها در داخل سایت انجام می شود و موجب بهبود وضعیت داخلی سایت می شود. از جمله کارهایی که در سئو داخلی انجام می شود:

  • لینک سازی داخلی
  • یافتن کلمات کلیدی
  • گذاشتن متا دسکریپشن برای صفحات
  • استفاده از عنوان مناسب برای صفحات
  • تولید محتوا سئو شده
  • استفاده از عکس و گذاشتن Alt و Title برای عکس ها
  • بهبود سرعت باگذاری سایت
  • استفاده از تگ های header , footer و … در کد نویسی سایت
  • ولید بودن قالب یا پوسته سایت
  • ساخت نقشه سایت یا Sitemap

سئو خارجی چیست؟

سئو خارجی کلیه فعالیت هایی می باشد که در خارج از وب سایت برای بهتر شدن رتبه سایت در موتورهای جستجو انجام می شود. فاکتورهای موثر سئو خارجی موجب افزایش محبوبیت، اعتماد و قدرت وب سایت می شود. این کار از طریق معرفی سایت شما توسط فضا های معتبر در اینترنت مثل وب سایت ها، فروم ها، شبکه های اجتماعی و غیره می شود.

 

ساخت یک وب‌سایت همانند تکمیل کردن یک پازل بزرگ است که برای کامل شدن به تمام قطعات نیاز دارد. هنگامی‌که شما یک وب‌سایت راه‌اندازی می‌کنید باید با هزاران رقیب همانند خود به رقابت بپردازید و سئو یکی از ابزارهای موجود برای کسب رتبه بهتر در این رقابت است. بنابراین به سئو اصولی وب سایت خود اهمیت زیادی دهید.



:: بازدید از این مطلب : 0
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا

سئو چیست و چرا اهمیت دارد؟

 سئو مجموعه  فعالیت هایی است که موجب  می شود صفحات یک سایت وخواندن آنها برای بازدید کنندگان بسیار ساده شود و کاربران وب سایت شما را به خوبی بفهمند. در واقع هر وب سایت برای شروع ممکن است در ابتدا ترافیک ورودی بر روی آن بسیار کم باشد یا اصلا وجود نداشته باشد. بدون داشتن ترافیک، سایت شما موفق نخواهد بود. برای اینکه سایت شما به نتیجه دلخواهتان برسد و بازدید زیادی داشته باشد باید از سئوی اصولی وب سایتتان مطمئن باشید. امروزه تمام کسانی که دارای کسب و کار مهمی می باشند دارای وب سایت هستند. در حقیقت، سئو برای بازاریابی و تجارت امروز یک نیاز همیشگی محسوب می‌شود.

چه تفاوتی میان سئو و بازاریابی اینترنتی است؟

شاید شما نیز مانند بسیاری از کسب و کاران تازه آشنا شده با بازاریابی دیجیتال، از خود بپرسید که آیا سئو همان بازاریابی اینترنتی است؟ ساده‌ترین جواب این است که سئو تنها یکی از ابزارهای موجود برای رشد و رونق در بازاریابی اینترنتی است. ابزارهای دیگری مانند شبکه‌های اجتماعی، ایمیل و استراتژی محتوا نیز به اندازه سئو در موفقیت یک کمپین بازاریابی اینترنتی تاثیرگذار هستند.

سئو داخلی چیست؟

مجموعه اقداماتی می باشد که با بهینه سازی یک وب سایت موجب بالا رفتن رتبه و ترافیک سایت می شود. تمام این فعالیت ها در داخل سایت انجام می شود و موجب بهبود وضعیت داخلی سایت می شود. از جمله کارهایی که در سئو داخلی انجام می شود:

  • لینک سازی داخلی
  • یافتن کلمات کلیدی
  • گذاشتن متا دسکریپشن برای صفحات
  • استفاده از عنوان مناسب برای صفحات
  • تولید محتوا سئو شده
  • استفاده از عکس و گذاشتن Alt و Title برای عکس ها
  • بهبود سرعت باگذاری سایت
  • استفاده از تگ های header , footer و … در کد نویسی سایت
  • ولید بودن قالب یا پوسته سایت
  • ساخت نقشه سایت یا Sitemap

سئو خارجی چیست؟

سئو خارجی کلیه فعالیت هایی می باشد که در خارج از وب سایت برای بهتر شدن رتبه سایت در موتورهای جستجو انجام می شود. فاکتورهای موثر سئو خارجی موجب افزایش محبوبیت، اعتماد و قدرت وب سایت می شود. این کار از طریق معرفی سایت شما توسط فضا های معتبر در اینترنت مثل وب سایت ها، فروم ها، شبکه های اجتماعی و غیره می شود.

 

ساخت یک وب‌سایت همانند تکمیل کردن یک پازل بزرگ است که برای کامل شدن به تمام قطعات نیاز دارد. هنگامی‌که شما یک وب‌سایت راه‌اندازی می‌کنید باید با هزاران رقیب همانند خود به رقابت بپردازید و سئو یکی از ابزارهای موجود برای کسب رتبه بهتر در این رقابت است. بنابراین به سئو اصولی وب سایت خود اهمیت زیادی دهید.



:: بازدید از این مطلب : 0
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 مهر 1397 | نظرات ()