سئو
نوشته شده توسط : رضا

سئو

سئو همان طور که قبلا اشاره کردیم مجموعه روش هایی است در جهت بهبود رتبه سایت شما که موجب افزایش بازدیدکنندگان می شود. در این جا به توضیح دو تا از روش های سئو محلی می پردازیم.

حضور پر رنگ در yelp

 بیشتر موتور های جستجو لیست های yelp را در الگوریتم های خود فهرست بندی می کنند در نتیجه داشتن یک پروفایل فعال در وب سایت و به کار بردن کلمات کلیدی در آن به سئو شما کمک می کند تا کسب و کارتان در میان رقبا و میدان تجارت برجسته تر شود. اینکه می گوییم از yelp در فرآیند سئو استفاده کنید منظور از yelp نرم افزاری است که در سال 2004 راه اندازی شد و این امکان را به کاربران داد که به اطلاعات تماس، عکس ها و نقشه ی شرکت ها و موسساتی که در آن زمینه فعالیت می کنند دسترسی داشته باشند. به طور متوسط این وب سایت در ماه 145 میلیون بازدید دارد که 70 درصد آن از طریق موبایل می باشد. این نشان دهنده این است که اغلب افراد بیرون از منزل هستند که در وب سایت جستجو می کنند و بر این اساس تصمیم می گیرند که از کجا خرید کنند. در سئو برای اینکه بتوان تاثیر بهتری بر روی کاربران گذاشت باید پروفایل جذابی را در وب سایت ایجاد کرد. این امر موجب می شود مردم در رابطه با محصولات یا خدمات شما نقد بنویسند. یکی از استراتژی های موفق بازاریابی در کسب و کار های کوچک استفاده از اپلیکیشن های گوشی برای قدرتمند کردن پروفایل در yelp است.

فعالیت در شبکه های اجتماعی

در پروسه سئو شبکه اجتماعی نقش حائز اهمیتی در حضور آنلاین کسب و کار ایفا می کند. بنابراین حضور در شبکه های اجتماعی مسئله ای است که نباید در سئو از آن چشم پوشی کرد. عنصر اصلی سئو فعالیت در شبکه های اجتماعی است. در حقیقت فعال بودن در چند شبکه اجتماعی برای کسب و کار ها نو و دید چالش بزرگی ایجاد می کند. در فراآیند سئو برای فعالیت در شبکه های اجتماعی روش های زیادی وجود دارد که به برخی از آن ها اشاره خواهیم کرد.

  1. به روز رسانی جدید محصولات
  2. اخبار مرتبط با موضوعات پرطرفدار در کسب و کار خودتان
  3. داستان موفقیت مشتری ها

 





:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 آبان 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: