نوشته شده توسط : رضا

این روزها دنیای بدون اینترنت و گوگل برای هیچکس قابل تصور نیست. بی شک گوگل تاثیرگذار ترین و کاربردی ترین ابزار وب سایت است و می توان گفت اینترنت دیگر بدون گوگل هیچ معنا و مفهومی ندارد. روزانه میلیارد ها جستجو در گوگل صورت می گیردو مسئولیت گوگل رساندن کاربران به نتیجه مورد نظرشان است.

آموزش سئو یکی از فعالیت های مهمی است که توسط سئوکار ها انجام می شود. هر کسب و کاری مستلزم این است که با استفاده از انواع روش های تبلیغاتی فعالیت خود را معرفی و تبلیغ نماید. از جمله روش های تبلیغاتی در سرتا سر دنیا در فضای مجازی سئو یا بهینه سازی موتورهای جستجو است . آموزش سئو در حقیقت مجموعه ای از روش ها برای بهبود رویت و ارتباط وب سایت ها و قرار گرفتن در صفحه نتایج موتورهای جستجو می باشد.

در دوره آموزش سئو همه ی تکنیک ها و روش های سئو داخلی و سئو خارجی آموزش داده می شود. آموزش سئو توسط تیم متخصص سئو با سال ها سابقه برگزار می شود. در دوره آموزش سئو موارد زیر آموزش داده می شود:

شیوه معماری نام گذاری صفحات و ارتباط میان آن ها

معرقی معیار های گوگل برای سئو سایت

نحوه ایجاد صفحات فرود

آموزش بهینه کردن محتوای وب سایت

بهینه سازی سرعت صفحات

آموزش نحوه انتخاب کلمات کلیدی

بررسی و آنالیز آخرین تغییرات الگوریتم های گوگل

نحوه بررسی سایت رقبا

آموزش لینک گرفتن

نحوه فعالت در شبکه های اجتماعی در راستای بهینه سازی وب سایت

آموزش کنسول جستجو گوگل

آموزش گوگل آنالیتیک

شناساندن بهترین ایزار ها برای بررسی برخی معیار های سئو

شرکت زرین سئو کلاس هاس آموزش سئو را به صورت تئوری و عملی به طور کامل آموزش می دهد تا در راستای آن کارآموزان بعد از پایان دوره به راحتی بتوانند در زمینه سئو کار کنند و وب سایت خود را در صفحه اول گوگل قرار دهند و در نهایت با شرکت در کلاس های آموزش سئو هم کسب و کار خود را رونق داده هم درآمد کسب می نمایند.



:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا

برای رپورتاژ تعاریف متعددی وجود دارد و هر فرد در حوزه های مختلف آن را متفاوت تعریف می کند.

وب سایت بازاریابی رپورتاژ

رپورتاژ یک شکل و فرم چاپی مخصوص است که یک کسب و کار جهت انتقال پیام برند خود به حالت بی طرف برای آن هزینه می پردازد. مدیران بازاریابی و تبلیغات به مجلات الکترونیکی  یا غیر الکترونیکی، روزنامه ها و وب سایت ها برای اینکه بتواند محتوای متنی خود را به مخاطب نهایی ارائه کنند، مبلغی را پرداخت می نمایند.

رپورتاژ آگهی شکل خاصی از آگهی می باشد که به صورت یک گزارش بی طرف ارائه می شود. یعنی مخاطب هنگام خواندن آن حس ی کند با یک گزارش بی طرف رو به رو شده است. اما در واقعیت همه آن چه را ک مخاطبان می بینند و می شنوند حاصل کوشش و تلاش یک کسب و کار است که ذهن مخاطب را به سوی یک محصول و خدمت هدایت می کند.

رپورتاژ به علت اعتماد مخاطبین به رسانه های متعدد، به ادبیات انتقادی رسانه ها افزوده شده است. در کشور های اروپایی و پیشرفته قوانین خیلی سخت گیرانه ای برای یک رپورتاژ خبری در نظر گرفته می شود. منظور از رپورتاژ این است که تبلیغ محصولات و یا خدمات یک شرکت و یا یک سازمان، به همراه متن و تصاویر هماه با لینک به عنوان یک مطلب بی طرف در یک وب سایت منتشر می شود.

رپورتاژ آگهی یکی از بهترین و اثرگذار ترین روش های برند سازی و تبلیغات دیجیتال است که بهترین برند های دنیا جهت اینکه محصولات و خدمات خود را معرفی کنند از این روش استفاده می نمایند. رپورتاژ آگهی بسیار بر مخاطب تاثیرگذار است و نظر مخاطب را جلب می نمایدو همه ی مخاطبان مطلب را مشتاقانه مطالعه می کنند.

یک رپورتاژ آگهی می تواند به صورت های مختلفی مانند یک مصاحبه گزارش و یا یک خبر در سایت های خبری منتشر شود که این امر می تواند شامل تیتر جذاب، چندین پاراگراف تصویر و متن باشد.



:: بازدید از این مطلب : 0
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا

بک لینک به پیوند هایی می گویند که از بقیه سایت ها به سایت شما داده می شود. هنگامی که از سایت خود به سایت های دیگر پیوند می دهید، سایت مقابل از وب سایت شما در واقع بک لینک دریافت کرده است. گوگل به بک لینک ها طبق میزان محبوبیت و تعداد ارزش می دهد و هر گونه لینک به صفحه شما در سایت ها و صفحات دیگر که توسط موتورهای جستجو یافت می شود بک لینک است. اگر توجه کنید همواره سایت هایی که بک لینک طبیعی زیادی دارند و همواره محتوای جدید و منظمی در آن قرار می گیرد از رتبه خوبی برخوردار هستند. البته در نظر داشته باشید که بک لینک ها را  نمی توان از سایت های با پیج رنک بالا خریداری کرد زیرا گوگل و بقیه موتورهای جستجو به آسانی سایت هایی که برای کسب رتبه بهتر در جستجو بک لینک خریداری می کنند را شناسایی کرده و رتبه آن ها را کاهش می دهد.

تفاوت لینک و بک لینک

در شاخه ی سئو، به لینکی که از وب سایتی به وب سایت دیگر فرستاده می شود اصطلاحا بک لینک می گویند. اگر برای شما سوال پیش آمده است که تفاوت لینک و بک لینک چیست باید بگویم این دو هیچ تفاوتی باهم ندارند. در علم بهینه سازی موتورهای جستجو و سئو به آن بک لینک و در علم طراحی سایت لینک می گویند. در زبان انگلیسی بک به معنی پشت و حامی است و همین موضوع باعث شده است که در علم سئو به لینک ها بک لینک گفته شود یعنی اعتباری که بک لینک ها به سایت گیرنده خواهند داد. همین افزایش رتبه سایت و افزایش پیج رنک موجب ایجاد اصطلاحاتی به نام بک لینک و یا لینک حامی شده است.

چه بک لینک هایی مفید می باشند؟

بک لینک هایی که به صورت طبیعی از طریق نویسنده و یا مدیر سایت به وب سایت شما با یک متن و عبارت مرتبط به سایت تولید شده باشد را بک لینک مفید می نامند. تعداد این لینک های خروجی نباید خیلی زیاد باشد، این بک لینک ها نباید از سایت های اسپم دریافت شوند، نباید از سایتی با اعتبار پایین که مانند اسپم هستند بیایند، نباید از نظر ارتباط موضوعی خیلی غریبه باشد و....

اشتباهات رایج در رابطه با بک لینک

هرچه بیشتر بهتر

بک لینک همان تبلیغات متنی است

بک لینک بد است و نباید بک لینک گرفت

 



:: بازدید از این مطلب : 0
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا

معنی کلمه سئو بهینه سازی موتورهای جستجو است. سئو صفحات وبی که برای موتورهای جستجو مورد قبول هستند را برای موتورهای جستجو معرفی می کند و این موتورها جایگاهی را متناسب با شایسته بودن آن ها برایشان در نظر می گیرد. در این حال وب سایت ها به صورت صحیح و اصولی با موتورهای جستجو گر اینترنت در تعامل هستند. شما وب سایت های زیادی را خواهید یافت که با وجود ظاهر زیبا و طراحی با بالاترین تکنیک های طراحی وب سایت، اما جایگاه بسیار بدی در موتورهای جستجو دارند و همین امر اهمیت سئو برای وب سایت ها را برای شما روشن می کند.

اهمیت سئو

با توجه به تحقیقات صورت گرفته بیش از 90% کاربران اینترنتی حداقل از یک موتورجستجو جهت یافتن اطلاعات مورد نیاز خود استفاده می نمایند. زمانی که یک کاربر اینترنت، عبارتی را برای جستجو تایپ می کند، فهرستی از سایت هایی که آن عبارت را دارند نمایش داده می شوند. اما موضوع این جاست که موتورهای جستجو هزاران نتیجه را باز می گردانند ولی تنها 10 تا از در دید کاربران ظاهر می شود. بنابراین سئو همان چیزی است که با روش ها و تکنیک های مختلف سعی می کند وب سایت شما را جز آن 10 نتیجه اول قرار دهد.

انواع سئو:

سئو داخلی: فعالیت هایی که در محدوده داخلی وب سایت صورت می گیرد به عبارتی ایجاد سایتی با اصول تعریف شده در موتورهای جستجو و پیاده سازی استانداردهای طراحی سایت را سئو داخلی می نامند. در واقع در سئو داخلی تلاش بر این است که کاربران به عنوان یک انسان بتوانند از مطالب وب سایت به خوبی بهره ببرند و تغییرات لازم در سایت ایجاد شود تا موتورهای جستجو نیز بتوانند درک صحیحی از وب سایت داشته باشند.

سئوخارجی: مجموعه فعالیت هایی که خارج محدوده وب سایت صورت می گیرد و تلاش بر این است که اعتبار سایت در دید موتورهای جسته افزایش بیابد. این امر به طور کلی با روش های متعددی انجام می شود. دریافت اعتبار از وب سایت های دیگر با پیوند های ارسالی، تبلیغات و بازاریابی اینترنتی جز فعالیت هایی است که در سئو خارجی صورت می گیرد. این دو امر در کنار یکدیگر علاوه بر این که سایتی با محتوا و با کیفیت ایجاد می کند باعث می شود موتورهای جستجو سایت را در رتبه های بالاتری نمایش دهد.

اهداف سئو چیست؟

بالا بردن بازدید وب سایت

موجب ایجاد برند معتبر و رقیب گسترده و نامدار شده

افزایش ترافیک سایت و موفقیت در کسب و کار

افزایش رتبه در صفحه نتایج موتورهای جستجو

بهترین وسیله برای تبلیغات

جهانی و معتبر شدن وب سایت

بی نیاز شدن از فروشگاه ها و داشتن یک فروشگاه با بیشینه بازدیدکننده

چه کسانی به سئو نیاز دارند؟

در حالت کلی بیشتر وب سایت های اینترنتی می توانند از فواید سئو بهره ببرند اما سایت های خدمات آنلاین و سایت های فروشگاه اینترنتی از اصلی ترین و مهم ترین مخاطبان سئو به شمار می آیند. دیگر سایت ها نیز چنانچه بتوانند به خوبی از سئو بهره بگیرند، می توانند با افزایش بازدید و مخاطبان خود درآمد بیشتری کسب نمایند.



:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا

تولید محتوا و روش های آن از جایی اهمیت دارد که بدانیم برای چه کسب و کار و چه هدفی محتوا می نویسیم. زیرا کسب و کار ما با تولید محتوا شناخته می شود. کسانی که روش های تولید محتوا را سرچ می کنند به فکر قرار گرفتن در صفحه اول گوگل می باشند. این افراد اغلب سه دسته می باشند:

  1. کسانی که به تازگی وب سایت طراحی کرده اند.
  2. کسانی که وب سایت خود را راه اندازی کرده اند و می خواهند تولید محتوا برای وب سایت خود کنند.
  3. شرکت یا مجموعه ای شناخته شده هستند که قصد دارند مسئولیت تولید محتوای وب سایت خود را به یک شرکت معتبر و مطمئن بسپارند.

چنانچه شما هدف تجاری خود را به خوبی بشناسید زمان آن رسیده است که با تولید محتوای با کیفیت به کسب و کار اینترنتی خود رونق و بهبود ببخشید. محتوا چیزی است که در وب سایت شما به نمایش کاربران در می آید و به صورت مقاله و یا خبر است و می تواند به صورت معرفی یک حرفه و یا یک محصول و خدمات باشد. تولید محتوا براساس کسب و کار مورد نظر مشخص می شود.

روش های تولید محتوا

تولید محتوا تراوشی/نویسندگی

این نوع از تولید محتوا با نویسندگی فرق چندانی ندارد و مانند این می باشد که محتوای تازه ای خلق شود. این نوع از محتوا تراوشی می باشد و از دیدگاه ها، تحلیل ها و نگرش نویسنده برانگیخته می شود. این نوع از تولید محتوا با ارزش ترین نوع تولید محتوا است و کاملا منحصر به فرد می باشد.

تولید محتوای ترجمه ای

همان طور که از اسمش پیداست این نوع محتوا معمولا به روش ترجمه آزاد ازمنابع و یا وب سایت های به زبان خارجی ترجمه می شود. این روش یکی از پرکاربرد ترین روش های تولید محتوا می باشد و مهم ترین منبع آن سایت های خارجی به زبان انگلیسی می باشد.

تولید محتوا تالیفی

تالیف با نویسندگی تفاوت زیادی دارد. در این روش تالیف از منابع متعددی استفاده می شود و چنانچه با دقت نوشته شود و نکات اصولی سئو نیز در آن رعایت شده باشد از روش های موثر در تولید محتوا می باشد. اغلب محتوا نویسان از این روش به صورت گسترده استفاده می کنند.

تکنیک های تولید محتوا بحث بسیار گسترده ای است که شما می توانید به مراجعه به وب سایت ما آن ها را یاد بگیرید.

 



:: بازدید از این مطلب : 0
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا

آموزش سئو شرکت زرین سئو توسط متخصصان بسیار با تجربه و با سال ها سابقه کاری در زمینه سئو برگزار می شود. در رابطه با سئو یک سری اصول و تکنیک هایی وجود دارد که اغلب سئوکاران باید آن ها را رعایت کنند و با رعایت آن وب سایت خود را بهینه کنند. اما این فاکتور ها به تنهایی نمی تواند به شما در میدان رقابت کمک کند. شما با شرکت در کلاس های آموزش سئو ترفند هایی را می آموزید که با اجرای آن ها سایت بسیار قوی تری در مقایسه با رقبا خواهید داشت و در کمترین زمان می توانید به رتبه های بالا در صفحات جستجوگر دست یابید. ما در کلاس های آموزش سئو همواره روش های آموزشی برمی گزینیم که کارآموزان به درک کامل و جامعی از سئو برسند و به راحتی خود به تنهایی بتوانند این فعالیت مهم را به خوبی انجام دهند.

علاوه براین کارآموزان بعد از پایان کلاس های آموزش سئو می توانند از پشتیبانی شرکت زرین سئو بهره ببرند و حین کار از مشاوره رایگان متخصصان ما برخوردار شوند.

مباحثی که در سئو وجود دارند ثابت و پایدار نیستند و روز به روز روش های جدید و پیشرفته تری برای سئوی بهتر سایت ها بدست آمده است و این روش ها باید در دوره های آموزش سئو توسط متخصصان آموزش داده شود. با توجه به اینکه کارآموزان از پیش زمینه های یکسانی برخوردار نیستند شرکت زرین سئو با توجه به میزان دانش هر فرد آموزش های لازم را می دهد تا آموزش سئو برای همه ی کارآموزان مفید واقع شود. علاوه بر این ما آموزش سئو را به صورت خصوصی و در محیط کاری آموزش می دهیم تا کارآموزان عزیز تجربه محیط کاری را در زمینه سئو داشته باشند.

شما کاربران عزیزان در کلاس های آموزش سئو می توانید مباحث زیر را آموزش ببینید:

آشنایی با مفهوم کلی سئو

بررسی الگوریتم های گوگل

بررسی عملکرد واکنش گوگل نسبت به تغییرات سایت ها

آموزش انتخاب بهترین تایتل ها، دیسکریپشن ها و کیبورد ها برای صفحات

آموزش لینک دهی صحیح داخلی همراه با کلیه ترفند ها

کار با گوگل وب مستر

آموزش کار با شبکه های اجتاعی به صورتی که بیشترین تاثیر را در سئو سایت داشته باشد.

آشنایی با دایرکتوری ها و شیوه استفاده از آنها

آموزش فرآیند لینک دهی و ...

 



:: بازدید از این مطلب : 0
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا

ضرورت سئو

سئو و بهینه سازی موتورهای جستجو موضوعی است که امروزه در زمینه بازاریابی دیجیتال مطرح می شود. از همین رو بسیاری از افرادی که به تازگی با بازاریابی موتورهای جستجو آشنا شده اند با این مسئله رو به رو می شوند. در واقع سئو برای تجارت و بازاریابی امروز یک نیاز همیشگی به شمار می آید. در عصر تکنولوژی مشتریان اغلب کمتر از دفترچه تلفن، دایره المعارف و کتاب و روزنامه استفاده می کنند. آن ها به کمک گوشی های هوشمند، کامپیوتر و تبلت هر آن چه که نیاز دارند را می یابند. در قبال آن هر کسب و کاری که از یک وب سایت جهت معرفی خدمات خود بهره می برد مستلزم خوب دیده شدن و جلب توجه و اعتماد مشتریان می باشد.

حال سوال پیش می آید که اصلا چرا سئو مهم می باشد؟

یکی از جنبه های مهم سئو، سازگار کردن وب سایت شما با فهم و منطق مخاطبان است. گوگل رضایت کاربران را به صاحبان وب سایت پیشنهاد می دهد ولی با این وجود نباید این حقیقت را فراموش کرد که موتور های جستجو با وجود پیچیدگی هایی که دارند، انسان نیستند و نمی توانند وب سایت ها را با بینشی مشابه انسان درک، تجزیه و تحلیل کنند. سئو و بهینه سازی موتورهای جستجو همان چیزی است که به موتورهای جستجو کمک می کند تا موضوع و اهمیت صفحات وب سایت برای آن ها قابل درک شود.

یک وب سایت بدون سئو نمی تواند به درستی در نتایج موتورهای جستجو به چشم بیاید. در نتیجه اگر موتور جستجو نتواند وب سایت شما را ببیند قطعا کاربران نیز قادر به یافتن محتوای سایت شما نمی باشند.

چه مواردی موب می شود اهمیت سئو روز به روز افزایش یابد؟

اکثر کاربران موتورهای ستجو دوست دارند تا یکی از 5 نتایج پیشنهاد شده در صفحه اول گوگل را انتخاب کنند، در نتیجه چنانچه برای مطالب خود به دنبال خواننده می باشید یا برای فروشگاه خود نیاز به مشتری دارید، باید در رتبه های بالای نتایج جستجو قرار بگیرید.

سئو فقط برای سازگاری با موتورهای جستجوگر نمی باشد بلکه یک سئو ی اصولی و مناسب باعث بهبود تجربه کاربری و کاربرد بیشتر یک وب سایت است.

سئو جهت بهتر دیده شدن وب سایت شما در شبکه های اجتماعی بسیار سودمند می باشد. بیش از نیمی از مردم جهان در شبکه های اجتماعی حضور دارند. محتوای تولید شده ی شما چنانچه در نتایج جستجو جایگاه مناسبی داشته باشد و مورد انتخاب کاربر قرار بگیرد احتمال اشتراک گذاری آن در شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک و توئیتر زیاد است و این اشتراک یک لینک مفید برای وب سایت شما به شمار می آید.

 



:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا

با توجه به اینکه نوع نیاز ها در وب بسیار متنوع و گسترده می باشد، رسیدن به موفقیت  در هر کمپین آنلاینی قیمت سئو متفاوتی دارد. به طور کل قیمت سئو به رتبه وب سایت بستگی دارد. در واقع جایگاه شما نسبت به رقبا قیمت سئو را مشخص می کند. رتبه فعلی وب سایت شما و سرعت مورد نظر شما جهت رسیدن به رتبه ایده آل یکی از مهم ترین پارامتر های تاثیرگذار بر روی قیمت سئو می باشد.

در اغلب کسب و کار ها فرآیند گام به گام استانداردی جهت رسیدن از نقطه A به نقطه B وجود دارد. بعضی ها تصور می کنند که سئو نیز به همین صورت کار می کند. آن ها به سئو به چشم یک کالا نگاه می کنند در می خواهند با کمترین هزینه آن را خریداری کنند.

در تعیین قیمت سئو موارد بسیاری تاثیر گذار است:

معماری اطلاعات

هنگامی که قیمت سئو از طرف شرکتی برای شما تعیین می شود شما توجه داشته باشید اطلاعات شما ویژگی های زیر را داشته باشد.

قابل پایش بوده و در دسترس موتورهای جستجو باشد.

مطابق با دستورالعمل ها و تکنیک های سئو باشد.

بیشترین سرعت ممکن را داشته باشد.

قابل نمایش در دستگاه های موبایل، تبلت و دسکتاپ باشد.

محتوا

محتوای ایجاد شده در سایت نیز در قیمت سئو بسیار تاثیرگذار است، محتوای تولیدشده می بایست ویژگی های زیر را داشته باشد.

مستقل و ارزشمند بودن

منطبق با عبارات مورد جستجوی کاربران

کسب رضایت کاربران

کیفیت بالا

مورد رضایت الگوریتم گوگل

بک لینک

نوع بک لینک ها و کیفیت آن ها می تواند موجب تغییر قیمت سئو شود. باید در نظر داشته باشید تعداد بک لینک ها مناسب باشد و از سایت های معتبر دریافت شود.

جهت اطلاعات جامع تر در زمینه قیمت سئو به وب سایت ما مراجعه نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا

با توجه به اینکه نوع نیاز ها در وب بسیار متنوع و گسترده می باشد، رسیدن به موفقیت  در هر کمپین آنلاینی قیمت سئو متفاوتی دارد. به طور کل قیمت سئو به رتبه وب سایت بستگی دارد. در واقع جایگاه شما نسبت به رقبا قیمت سئو را مشخص می کند. رتبه فعلی وب سایت شما و سرعت مورد نظر شما جهت رسیدن به رتبه ایده آل یکی از مهم ترین پارامتر های تاثیرگذار بر روی قیمت سئو می باشد.

در اغلب کسب و کار ها فرآیند گام به گام استانداردی جهت رسیدن از نقطه A به نقطه B وجود دارد. بعضی ها تصور می کنند که سئو نیز به همین صورت کار می کند. آن ها به سئو به چشم یک کالا نگاه می کنند در می خواهند با کمترین هزینه آن را خریداری کنند.

در تعیین قیمت سئو موارد بسیاری تاثیر گذار است:

معماری اطلاعات

هنگامی که قیمت سئو از طرف شرکتی برای شما تعیین می شود شما توجه داشته باشید اطلاعات شما ویژگی های زیر را داشته باشد.

قابل پایش بوده و در دسترس موتورهای جستجو باشد.

مطابق با دستورالعمل ها و تکنیک های سئو باشد.

بیشترین سرعت ممکن را داشته باشد.

قابل نمایش در دستگاه های موبایل، تبلت و دسکتاپ باشد.

محتوا

محتوای ایجاد شده در سایت نیز در قیمت سئو بسیار تاثیرگذار است، محتوای تولیدشده می بایست ویژگی های زیر را داشته باشد.

مستقل و ارزشمند بودن

منطبق با عبارات مورد جستجوی کاربران

کسب رضایت کاربران

کیفیت بالا

مورد رضایت الگوریتم گوگل

بک لینک

نوع بک لینک ها و کیفیت آن ها می تواند موجب تغییر قیمت سئو شود. باید در نظر داشته باشید تعداد بک لینک ها مناسب باشد و از سایت های معتبر دریافت شود.

جهت اطلاعات جامع تر در زمینه قیمت سئو به وب سایت ما مراجعه نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا

لینک هایی که از یک سایت به سایتی دیگر داده می شود را بک لینک می گویند اما باید در نظر داشته باشید بک لینک شامل لینک سازی داخلی نمی شود یعنی به لینک های داخلی یک دامنه بک لینک نمی گویند.

اهمیت بک لینک در سئو سایت بسیار ویژه و مهم است و همیشه مدیران وب سایت در تلاش هستند تا بتوانند بک لینک بیشتری را برای ارتقا رتبه وب سایت ایجاد نمایند. اما واضح است هر چیزی را در سئو زیاده روی کنید به جای تاثیر مثبت، تاثیر منفی خواهد داشت. فرایند بک لینک باید همواره اصولی صورت بگیرد و در صورتی که به صورت بی رویه لینک سازی شود با جریمه های سنگسن گوگل مواجه خواهید شد. یکی از عامل های اصلی پنالتی شدن سایت در گوگل لینک سازی انبوه می باشد.

انواع مختلفی بک لینک وجود دارد ولی دو نوع آن به نسبت بقیه معروف تر هستند که آن ها نوفالو و لینک فالو هستند. اما بک لینک ها از نظر ساختاری نیز متفاوت هستند که در اینجا به توضیح مختصری از آن می پردازیم.

بک لینک از نوع Alternate

این نوع از بک لینک ها برای سایت های دو زبانه و یا چند زبانه مناسب می باشد. این بدان معناست که این بک لینک ها به آدرسی می روند که شما همین صفحه را به زبانی دیگر خواهید دید.

بک لینک از نوع Bookmark

این نوع بک لینک ها برای بوک مارک کردن مناسب است زیرا لینک هیچ تغییری نمی کندو می توانید لینک مقاله را در مرورگر خود ذخیره کنید و یا همان بوک مارک کنید.

بک لینک از نوع Help

این نوع از بک لینک ها زمانی کاربرد دارد که بخواهید آموزشی را از یک صفحه در صفحه دیگر بگذارید. زمانی که روی این لینک ها کلیک می کنید به صفحه آموزش یا راهنمای استفاده از مقاله خواهید رفت.

بک لینک از نوع License

این نوع بک لینک ها شما را به صفحه کپی رایت مقاله هدایت می کند.

بک لینک از نوع next

شما با کلیک بر روی این نوع بک لینک ها به مقاله بعدی هدایت می شوید.

بک لینک از نوع Prev

این بک لینک دقیقا بر عکس next عمل می کند و شما را به مقاله قبلی هدایت می کند.

بک لینک از نوع Nofollow

این بک لینک ها به موتورهای جستجو اعلام می کند اعتباری به مقصد داده نشود و لینک را دنبال نکنند.

بک لینک از نوع Dofollow و Follow

بک لینک فالو برخلاف بک لینک های نوفالو است شما اگر اصلا از اتریبیوت rel استفاده نکنید به صورت پیش فرض موتورهای جستجو آن را به عنوان فالو می شناسند. البته مقدار Follow با مقدار Dofollow تفاوتی ندارد و هر دو یک مفهوم را دارند.



:: بازدید از این مطلب : 0
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 24 آبان 1397 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد