نوشته شده توسط : رضا

سئو مجموعه فعالیت هایی می باشد برای این که جایگاه سایت در فهرست نتایج گوگل بالاتر از رقبا باشد. این بدان معناست که زمانی که مخاطبان و مشتریان کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کار شما را در گوگل جستجو کنند سایت شما در رتبه های اول تا سوم و یا صفحه نخست قابل مشاهده باشد. با وجود ماشینی بودن اغلب الگوریتم های رتبه بندی سایت ها در گوگل و موتورهای جستجو تکنیک های مختلفی جهت دستیابی به سئو وجود دارد.

تاثیر سئو بر عملکرد موتورهای جستجو

موتورهای جستجو ربات های نرم افزاری هوشمند و پیچیده ای هستند که در فرآیندی بسیار پرحجم و پیچیده همه ی سایت های موجود در فضای اینترنت را می پیمایند و محتوا و نوشته های قرار گرفته در این سایت را در پایگاه داده ی خود نگهداری می کنند. در حقیقت موتورهای جستجو همواره یک کپی کامل ازاینترنت را در اختیار دارند. زمانی که کاربری کلمه و یا عبارت هایی را در گوگل سرچ می کند، سیستم کلمه های مورد نظر را با پایگاه داده ی جمع آوری شده مقایسه می کند و وب سایت هایی را که حاوی کلمات مورد نظر باشند را به کاربر نمایش می دهند.

این که کدام وب سایت ارتباط بیشتری با این کلمات دارد و اینکه کدام یک از آن ها کیفیت بهتری دارند و بیشتر می توانند نظر مخاطبان را به خود جلب کنند عاملی ست که موجب می شود نتایج به ترتیب از رتبه ی اول به بعد مرتب شود. در این زمان سئو سایت مطرح می شود.

اهداف سئو جیست؟

  1. افزایش بازدید سایت
  2. افزایش مشتریان و افزایش فروش و سوددهی
  3. برند سازی
  4. افزایش اعتبار و جایگاه سایت در نظر مخاطبان
  5. افزایش سهم بازار و افزایش قدرت در مقابل رقبا

 نقش محتوا در سئو

گوگل سعی می کند تا وب سایتی را با بهترین محتوا به نمایش کاربران خود در بیاورد. اما محتوای خوب از نظر گوگل دارای معیارهای خاصی می باشد. به عنوان مثال طول مناسب، عنوان مناسب، کلمات کلیدی، ساختار مناسب، ترکیب مناسب، استفاده از رسانه های مختلف و لینک های داخلی و خارجی مناسب همگی نقش تاثیر گذاری در سئو سایت دارند.

زمان مورد نیاز برای سئو سایت

مشخص کردن زمان برای سئو به شرایط فعلی وب سایت بستگی دارد گاهی زمان کوتاهی نیاز است و گاهی هم چند ماه زمان و انرژی برای دستیابی به اهداف لازم می باشد.



:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 24 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا

تولید محتوا برای وب سایت

این روز ها اغلب کسب و کارها برای خود وب سایت دارند زیرا مشتریان زیادی در فضای اینترنت در حال جستجوی آن ها و خدمات و محصولاتشان هستند. اما تنها داشتن یک وب سایت برای شروع راه در عرصه راه اندازی کسب و کار اینترنتی می باشد و یک وب سایت بدون محتوا کاملا از دید ها پنهان بوده و نبودش فرق چندانی ندارد. در حقیقت تولید محتوا را سوخت ماشین کسب و کار شما می توان دانست.

برای تولید محتوا دو راه وجود دارد:

شرکت ها و صاحبان وب سایت می توانند خود تولید محتوای اصولی را یاد بگیرند و یا می توانند از خدمات تولید محتوا شرکت های دیگر استفاده کنند و این کار را به یک تیم متخصص بسپارند.

تبلیغ نویسی حرفه ای در تولید محتوا

بهترین شیوه برای بازاریابی کسب و کارتان استفاده از مطالب و محتواهای تبلیغاتی حرفه ای است. شما ممکن است اولین باری باشد که با عبارت تبلیغ نویسی حرفه ای آشنا می شوید ولی این اطمینان را به شما می دهیم مهم ترین کاری که می بایست انجام دهید یادگیری نوشتن همچین محتواهایی است.

تولید محتوا آموزشی

گاهی برای کسب اعتماد مشتری باید بعضی نیاز های وی را برطرف کنید تا به مرور اعتماد او را کسب کنید و بهترین روش برای ایجاد اعتماد تولید محتوا آموزشی است. به عنوان مثال چنانچه خدمات خاصی را ارائه می دهید بهتر است مقداری از آن را آموزش دهید تا مشتری شما نحوه استفاده از آن را نیز یاد بگیرید زیرا گاهی برخی از کاربران به دلیل اینکه نحوه استفاده از محصولی را بلد نیستند آن را خریداری نمی کنند.

تولید محتوای گرافیکی/اینفوگرافیک

تولید محتوا به صورت گرافیکی مخصوصا در رابطه با رسانه های اجتماعی برای جلب توجه مخاطبان انجام می شود. افراد اغلب زمان زیادی را برای خواندن اختصاص نمی دهند، بنابراین استفاده از تصاویر جذاب یا آوردن اطلاعات در قالب اینفوگرافیک، پست های شما را مخاطب پسند تر می کند.

تولید محتوا رسانه های اجتماعی

با گذشت زمان فعالیت افراد در رسانه های اجتماعی روز به روز بیشتر می شود و شما ازین موضوع به سود کسب و کار خود استفاده کنید. به عنوان مثال از جمله رسانه های اجتماعی خیلی به روز و فعال تلگرام و اینستاگرام می باشد.

تولید محتوا پروسه بسیار زیاد و پیچیده ای دارد که باید به طور کامل به آن پرداخت شما می توانید جهت اطلاعات بیشتر به وب سایت ما مراجعه نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 24 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا

سئو شامل مجموعه ای از تکنیک ها و روش های اصولی است که برای بهینه سازی و افزایش رتبه یک وب سایت در گوگل پیاده سازی می شود. با توجه به افزایش تعداد وب سایت ها مخصوصا فروشگاه های اینترنتی نقش سئو برای قرار گرفتن سایت آن ها در صفحه اول گوگل و افزایش فروش روز به روز پر رنگ تر می شود.

چگونه می توان وب سایت خود برای گوگل سئو کرد؟

همانطور که می دانید برای سئو یک سایت باید یک سری فاکتور ها رعایت شود. خزند های موتور های جستجو تنها کدهای  صفحات وب سایت را می بینند و با آنالیز آن ها به طبقه بندی وب سایت ها می پردازند با این اوصاف مدیران وب سایت ها می بایست به صورتی فعالیت کنند که سایت آن ها هم برای موتور های جستجو و هم برای کاربران جالب باشد تا موجب جذب بازدیدکننده ها و در نتیجه افزایش فروش محصولات و یا معرفی خدمات به کاربران شود.

هدف سئو چیست؟

هدف مهم سئو برای یک وب سایت بهینه سازی از نظر تگ و ساختار های به کاررفته به منظور افزایش رتبه در گوگل است. اما مسئله ای که در رابطه با فرآیند سئو قابل ذکر است این است که سئو یک پروژه زمان بر است و برای بدست آوردن نتیجه دلخواه و هدف خود در این زمنه باید صبر و تلاش کرد. از جمله اهداف سئو می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • افزایش بازدید سئو سایت
  • افزایش فروش
  • برند سازی سریع
  • افزایش رتبه سایت در موتورهای جستجو

ابزار های مورد استفاده در سئو

کلمات کلیدی

بهینه سازی لندینگ پیج

پیشنهاد دهنده کلمات کلیدی

تراکم کلمات کلیدی

بازنویس متن

تشخیص محتوای کپی شده

ساخت نقشه سایت

تولید کننده متا تگ

تحلیل گر متا تگ

تحلیل گر لینک ها

سرعت بارگذاری

حجم سایت

رتبه الکسا

بررسی رتبه moz

سایت های همسایه

امنیت ایمیل

هت اظلاعات بیشتر در زمینه سئو و تمامی تکنیک ها و روش های مورد استفاده در این زمینه به وب سایت ما مراجعه نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا

ویژگی بک لینک ها

با وجود همه ی امتیازاتی که بک لینک ها دارند و مزیت هایی که دارد باز هم نمی توان گفت همه ی بک لینک ها قطعا خوب هستند و حتما موجب افزایش رتبه وب سایت در موتور های جستجو می شوند. برخی از بک لینک ها نه تنها اثرات مفیدی برای وب سایت نخواهد داشت بلکه تاثیرات منفی و مخربی نیز روی آن می گذارد. در این جا به برخی از ویژگی هایی که موجب می شود آن بک لینک بد و مخرب به شمار آید را بیان می کنیم:

گرفتن بک لینک بیش از حد بر روی کلمات کلیدی: درست است که ما دائم توصیه می کنیک بر روی کلمات کلیدی بک لینک گرفته شود اما در این امر نباید زیاده روی کرد زیرا موجب می شود گوگل آن سایت را جریمه کند.

به کار بردن بک لینک ها در صفحات اصلی: در صفحات اصلی و یا صفحه فرود که در معرض دید کاربران است نباید از بک لینک استفاده شود زیرا هدف شما از بک لینک باید افزایش رتبه سایت خود باشد نه تبلیغات و معرفی دیگر سایت ها.

ورود بک لینک از وب سایت های غیر مرتبط با موضوع وب سایت: حتما برای شما پیش آمده است در زمان آنالیز وب سایت با لینک هایی برخورد کنید که شکسته هستند و یا زمانی بر روی کلید واژه ها لینک هایی گذاشته اید که اکنون اعتبار پیش از آن را ندارد و به مشکلاتی مانند خطای 40 مواجه شده اید این بک لینک ها موجب کاهش رتبه وب سایت می شود.

به کار بردن بک لینک سایت های کپی بردار: شما ممکن است از یک وب ساتی که رتبه بالایی دارد بک لینک دریافت کنید اما به دلیل محتوای کپی و نا مناسب آن سایت بعد از مدت اندکی به شدت افت می کند و این باعث میشود سایت شما که از آن بک لینک دریافت کردید به شدت افت خواهید کرد.

برای اطلاعات بیشتر در زمینه بک لینک و تکنیک های موثر برای دریافت آن به صورتی که باعث افزایش رتبه سایت شما شود به وب سایت ما مراجعه نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا

تولید محتوا یعنی چی؟

شما به عنوان صاحب یک وب سایت نیاز دارید مخاطب خود را به خوبی بشناسید و به خوبی بدانید قصد کاربران از جستجوی یک عبارت چه می باشد و با توجه به آن محتوایی ایجاد کنید که پاسخگوی این نیاز ها باشد. در تولید محتوا چنانچه محتوای متنی ایجاد می کنید تلاش کنید کلمات مشابه را در محتوای خود به کار ببرید. شما هنگام تولید محتوا باید بدانید کاربر پس از جستجو این عبارات چه چیزهای دیگری در ذهن دارد و سعی کنید پاسخ آن ها را در متن خود بگنجانید. در صورتی که محتوای شما کاربردی و جذاب باشد، موجب می شود به راحتی با دیگران اشتراک گذاری شود در نتیجه زمانی که به تولید محتوا می پردازید محتوای ارزشمند تولید کنید و تیک اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی را در مقالات خود جای دهید.

تکنیک های تولید محتوا

تولید محتوا شاید به ظاهر ساده و آسان به نظر بیاید اما واقعیت اینطور نیست، تولید محتوا مناسب برای کسب و کار، زمانبر است و نیازمند داشتن مهارت و تجربه می باشد. ایجاد متنی رسا، قابل درک و آموزنده می تواند تاثیر عمیقی بر روی مخاطبان خود بگذارد.

چنانچه بخواهید در تولید محتوا موفق باشید و تاثیر گذاری زیادی روی مخاطبانتان داشته باشید باید تکنیک های زیر را در نظر بگیرید.

استفاده از کلمات کلیدی

یکی از عوامل بسیار مهم در تولید محتوا مخصوصا برای معرفی برند و محصولات نحوه استفاده از کلمات کلیدی می باشد تا مشتریان هدف شما را از تولید محتوا به صورت خودکار به شرکتتان مرتبط کند.

به کار بردن کلمات کلیدی دشوار، غیر معمول و نامانوس موجب ایجاد ابهام و سردرگمی برای مشتریان و مخاطبان می شود.

بیان اصل مطلب

این روز ها مردم نه تنها زمان کافی ندارند بلکه تمایلی هم برای وقت گذاشتن و خواندن مطالب طولانی را ندارند.  هنگامی که به تولید محتوا می پردازید در متن خود روی پیام های مهم و اصلی تمرکز کنید و به سرعت به آن چه اهمیت دارد برسید زیرا در غیر این صورت مخاطبان به راحتی از مطالب شما می گذرند و وب سایت شما را ترک می کنند.

بیان مختصر و واضح

استفاده از کلمات ساده در تولید محتوا بسیار با اهمیت است، این روز ها قانونی مبتنی بر نوشتن وجود دارد که مستلزم سازمان های اتحادیه ای بوده و به صورت واضح و روشنی با همه ی اقشار جامعه ارتباط برقرار می کنند. شما هم باید در تولید محتوا کسب و کارتان به این اصول پایبند باشید اگرکه مخاطب شما برای فهمیدن و درک شما بخواهد تلاش زیاد کند، محتوای شما هیچ فایده و ارزشی ندارد. شما در هنگام تولید محتوا باید در نظر داشته باشید محتوایی که می نویسید برای افرادی است که در این زمینه هیچ آگاهی و تجربه ای ندارند.

ذکر نقطه نظرات با جزئیات کامل

محتوای تولید شده نباید مبهم و گیج کننده باشد. شما باید به این فکر کنید که مردم نمی خواهند فقط بدانند یک محصول چه تغییری در زندگیشان ایجاد می کند بلکه چگونگی استفاده از آن را نیز باید بدانند.

تولید محتوا امری بسیار پیچیده و کلیدی می باشد که در جذب مخاطب و مشتری تاثیر بسیاری دارد.



:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا

در این جا ما می خواهیم در رابطه با آموزش سئو صحبت کنیم و به مباحثی که در آموزش سئو به آن ها  پرداخته می شود اشاره کنیم. همانطور که می دانید مقاله های سئو می تواند کمک بزرگی به رشد یک کسب و کار کند در نتیجه یادگیری آن بسیار لازم و ضروری است. در این دوره های آموزش سئو نحوه ی افزایش رتبه سایت را آموزش خواهید دید این کلاس های آموزشی با زبانی بسیار ساده و به صورت گام به گام تمام مطالب روز دنیا را در رابطه با سئو برای شما برگزار می شود.

اهمیت یادگیری و آموزش سئو

آرزوی همه مدیران وب سایت این است که وب سایتی با مخاطبان با ارزش داشته باشند و با این روش به هدف هایی که دارد مانند فروش محصولات، کسب درآمد و غیره برسد. حال یکی از این روش ها برای بدست آوردن مخاطبانی سودمند سئو و بهینه سازی وب سایت می باشد. ولی سئو چیزی نیست که یک شبه در سایتی بتوان به شکل اصولی اجرا کرد. البته این پروسه سئو به نوع سایت و رقبای شما بستگی دارد گاهی ممکن است این پروسه 2 ماه طول بکشد و گاهی نیز به 2 سال زمان نیاز دارد. این زمان به بالا آوردن سایت در نتایج گوگل مرتبط است وگرنه حفظ رتبه یک وب سایت پروسه تمام نشدنی و دائمی است در حقیقت کسب رتبه یک بخش کار است و حفظ آن بخش مهم تر آن است. ما در کلاس های آموزش سئو به شما می آموزیم چگونه رتبه خود را در گوگل حفظ کنید.

با وجود همه این موارد شما قبل از شرکت در دوره های آموزش سئو باید به چند نکته توجه داشته باشید.

هدف از یادگیری و شرکت در کلاس های آموزش سئو

شما در مرحله اول باید مشخص کنید چرا تصمیم داری سئو را یاد بگیرید؟ زیرا در صورتی که هدفی داشته باشید محکم تر می توانید در این راستا قدم بردارید.

آموزش HTML

HTML جهت یادگیری بهتر سئو توصیه می شود که بهتر است در سطح متوسط آن را یاد بگیرید.

داشتن صبر و شکیبایی

سئو کردن یک سایت علاوه بر دانش مستلزم صبر و پشتکار در کار می باشد و شما نمی توانید یک شبه سایتی را در کلمه ی رقابتی بالا ببرید. بنابراین باید در روند سئو کردن صبر داشته باشید تا به موفقیت و نتیجه ی دلخواه خود برسید.

انتخاب منبع مناسب

انتخاب و برگزیدن یک منبع مناسب و به روز شده می تواند راه شما برای آموزش سئو را آسان تر کند. ما در دوره های آموزش سئو مقالات جامع و معتبری به شما معرفی می کنیم تا همواره به روز باشید و بتوانید دانش خود را افزایش دهید.

یکی از مزیت هایی که شرکت در دوره های آموزش سئو شرکت ما دارد این است شما تمام مباحث را در محیط کاملا عملی و در حین کار آموزش خواهید دید و دیگر جای هیچ نگرانی برای کار کردن در آینده نخواهید داشت. جهت اطلاعات بیشتر درزمینه آموزش سئو می توانید به وب سایت ما مراجعه نمایید. آموزش سئو بخش بسیار تاثیر گذاری در آینده کاری شما خواهد داشت.



:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا

سئو و بهینه سازی موتورهای جستجو فعالیت بهبود کیفیت و کمیت ترافیک سایت می باشد. اما موضوعی که در این جا مورد بحث است قیمت سئو می باشد. برای انجام و پیاده سازی سئو شرکت ها و سایت های زیادی وجود دارند که خدماتی را ارائه می دهند. و هر کدام حدودی را برای قیمت سئو در نظر گرفته اند. اما ما به شما پیشنهاد می کنیم پیش از آن که به مبلغ قیمت سئو توجه کنید، کیفیت و نتیجه کاری که بر وب سایت شما ایجاد می شود توجه نمایید. برای این کار می توانید به شرکت و سایت های متعدد که در این زمینه فعالیت می کنند رجوع کنید و با مقایسه سابقه کاری و نمونه کار هایی که ارائه می دهند قیمت سئو را بررسی کنید. قیمت سئو به 3 عامل بستگی دارد:

کیفیت ترافیک سایت: کیفیت ترافیک به معنای این نیست که شما موفق شده اید تمام کاربران اینترنت و موتورهای جستجو را به سوی وب سایت خود جذب کرده اید، بلکه شما باید محصولات و خدمات خود را به کاربرانی که نیازمند هستند پیشنهاد دهید.

کمیت ترافیک سایت: افزایش تعداد کلیک بیشتر از طرف موتورهای جستجو برای شما فرصتی است برای سود آوری بنابراین تلاش برای کمیت ترافیک هم مطلوب است.

نتایج طبیعی: جستجو از طریق موتورهای جستجو به معنی جذب ترافیک و کاربری بودن پرداخت هزینه و به فرمت طبیعی می باشد. تبلیغات و بنر های تبلیغاتی با این که باعث هدایت کاربر به وب سایت شما می شود ولی به معنای سئو سایت نیست.

علاوه بر این موارد وضعیت فعلی و میزان فعالیت هایی که باید بر روی سایت انجام شود نیز در قیمت سئو تاثیر گذار است. دقت داشته باشید سئو وب سایت خود را به شرکتی بسپارید که با توجه به هزینه ای که می پردازید بهترین نتیجه را دریافت نمایید. جهت اطلاعات بیشتر از قیمت سئو به وب سایت ما مراجعه نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا

پیش از آن که به حقیقت سئو رایگان بپردازیم ابتدا توضیحی در رابطه با مفهوم خود سئو بپردازیم. سئو مجموعه ای از روش ها می باشد که جهت قرار گرفتن وب سایت در رتبه های بالا صورت می گیرد. اهمیت قرار گرفتن در صفحه اول موتور های جستجو به خصوص گوگل به قدری زیاد است که می تواند کسب و کار شما را دگرگون کند. اما این این فرآیند به این مهمی می تواند رایگان انجام شود؟

یک سئو هدفمند و موثر باید در سه بخش کلی انجام شود:

  1. Technical SEO
  2. On Page Seo
  3. Off Page Seo

در حالت کلی سئو به معنای بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو می باشد به عبارتی می توان گفت سئو، تمرین و تکرار مراحل بهبودسازی و ارتقا دادن یک وب سایت جهت افزایش آمار بازدیدکنندگانی که از جانب موتورهای جستجو معرفی می شوند است. گاهی سئو به آسانی برای ایجاد اطمینان برای اینکه سایت شما ساختار مناسبی از لحاظ موتورهای جستجو دارد مورد استفاده قرار می گیرد. اما گوگل بیشتر به وب سایت هایی اهمیت می دهد که وب سایت خود را برای کاربر بهینه کرده باشند. یعنی در صورتی که کاربر احساس بهتری در سایت شما داشته باشد و زمان بیشتری را در آن سپری کند برای شما یک امتیاز محسوب می شود. با همه ی این اوصاف به نظر شما آیا سئو رایگان می تواند پاسخگوی همه ی این مسائل باشد؟

سئو پروسه سخت و زمان بری دارد از جمله تولید محتوا، به کار بردن کلمات کلیدی مناسب، گرفتن لینک از وب سایت های معتبر و.... اما چنین فرآیندی نمی تواند صد در صد رایگان باشد مگر اینکه به طور کامل اجرا نشود و یا با روش های غیر اصولی صورت بگیرد. بنابراین نمی توان به سئو رایگان اعتماد کرد. علاوه بر این استفاده از برخی روش ها که در سئو رایگان انجام می شود می تواند اعتبار کسب و کار شما را به خطر بیندازد. بنابراین برای پروژه به این مهمی اصلا عاقلانه نیست ریسک کنید. جهت اطلاعات بیشتر در زمینه سئو رایگان به وب سایت ما مراجعه نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا

سئو یا بهینه سازی یک وب سایت در واقع مجموعه کارهایی می باشد که رتبه شما را نزد گوگل بالا می برد و در انتها موجب می شود تعداد بازدید و زنگ خور سایت شما افزایش یابد. در نتیجه سئو و بهینه سازی سایت اهمیت بسیار زیادی در آینده و کار یک وب سایت دارد. با توجه به این مسئله سئو تضمینی به میان می آید. تضمین در هر امری به معنی قول دادن برای رسیدن به نتیجه ای که خواستار آن هستید می باشد. بنابراین زمانی که از سئو تضمینی صحبت می شود یعنی انجام فرآیند سئو به گونه ای که شما به واسطه ی آن به اهداف خود برسید. شما با استفاده از سئو تضمینی می توانید در نتایج جستجوی گوگل در صفحات اول و یا حتی سطر اول قرار بگیرید. همان طور که می دانید قرار گرفتن شما در صفحه اول به خصوص سطر اول نتیجه ی شگفت آوری در کسب و کار و میزان فروش خدمات و محصولات شما می گذارد.

آیا سئو تضمینی وجود دارد؟

بله البته که سئو تضمینی حقیقت دارد و برای کسب و کار های این روز ها نقش کلیدی و مهمی ایفا می کند که در صفحه اول موتور های جستجو به خصوص گوگل باشند. البته لازم به ذکر است سئو تضمینی در صورتی می تواند یک واقعیت باشد و شعار نباشد که توسط تیم ماهر و حرفه ای سئوکار صورت بگیرد. در غیر این صورت نه تنها نتیجه ای که به دنبالش بودید دریافت نخواهید کرد بلکه علاوه بر این که هزینه و سرمایه زیادی را از دست داده اید نتایج جبران ناپذیری بر وب سایت شما خواهد گذاشت.

توجه داشته باشید برای اینکه با خیال راحت سئو تضمینی خود را به شرکتی بسپارید باید سوابق و نمونه کار های آن شرکت را کامل بررسی کنید و سپس با خیالی آسوده از خدمات سئو تضمینی شرکت مورد نظر بهره مند شوید. شرکت زرین سئو با سابقه چندین ساله در زمینه سئو تضمینی و نمونه کار های موفق در زمین سئو و هزینه مقرون به صرفه خدمات سئو تضمینی را ارائه می دهد. جهت اطلاعات بیشتر به وب سایت ما مراجعه نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 0
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا

سئو

سئو همان طور که قبلا اشاره کردیم مجموعه روش هایی است در جهت بهبود رتبه سایت شما که موجب افزایش بازدیدکنندگان می شود. در این جا به توضیح دو تا از روش های سئو محلی می پردازیم.

حضور پر رنگ در yelp

 بیشتر موتور های جستجو لیست های yelp را در الگوریتم های خود فهرست بندی می کنند در نتیجه داشتن یک پروفایل فعال در وب سایت و به کار بردن کلمات کلیدی در آن به سئو شما کمک می کند تا کسب و کارتان در میان رقبا و میدان تجارت برجسته تر شود. اینکه می گوییم از yelp در فرآیند سئو استفاده کنید منظور از yelp نرم افزاری است که در سال 2004 راه اندازی شد و این امکان را به کاربران داد که به اطلاعات تماس، عکس ها و نقشه ی شرکت ها و موسساتی که در آن زمینه فعالیت می کنند دسترسی داشته باشند. به طور متوسط این وب سایت در ماه 145 میلیون بازدید دارد که 70 درصد آن از طریق موبایل می باشد. این نشان دهنده این است که اغلب افراد بیرون از منزل هستند که در وب سایت جستجو می کنند و بر این اساس تصمیم می گیرند که از کجا خرید کنند. در سئو برای اینکه بتوان تاثیر بهتری بر روی کاربران گذاشت باید پروفایل جذابی را در وب سایت ایجاد کرد. این امر موجب می شود مردم در رابطه با محصولات یا خدمات شما نقد بنویسند. یکی از استراتژی های موفق بازاریابی در کسب و کار های کوچک استفاده از اپلیکیشن های گوشی برای قدرتمند کردن پروفایل در yelp است.

فعالیت در شبکه های اجتماعی

در پروسه سئو شبکه اجتماعی نقش حائز اهمیتی در حضور آنلاین کسب و کار ایفا می کند. بنابراین حضور در شبکه های اجتماعی مسئله ای است که نباید در سئو از آن چشم پوشی کرد. عنصر اصلی سئو فعالیت در شبکه های اجتماعی است. در حقیقت فعال بودن در چند شبکه اجتماعی برای کسب و کار ها نو و دید چالش بزرگی ایجاد می کند. در فراآیند سئو برای فعالیت در شبکه های اجتماعی روش های زیادی وجود دارد که به برخی از آن ها اشاره خواهیم کرد.

  1. به روز رسانی جدید محصولات
  2. اخبار مرتبط با موضوعات پرطرفدار در کسب و کار خودتان
  3. داستان موفقیت مشتری ها

 



:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 آبان 1397 | نظرات ()