نوشته شده توسط : رضا

سئو

سئو یا بهینه سازی موتورهای جستجو عملیاتی است که جهت بهبود بازدید یک وب سایت در صفحات نتایج موتورهای جستجو که می تواند طبیعی و یا الگوریتمی باشد صورت می گیرد. این عملیات یکی از روش های بازاریابی موتورهای جستجو می باشد. در حالت کلی وب سایت هایی که در بالاترین مکان و بیشترین تکرار در صفحه نتایج موتورهای جستجو می باشند، بازدیدکننده بیشتری به وسیله ی موتورهای جستجو کسب می کنند. یکی از عوامل مهم و حیاتی وب مستر ها برای  بدست آوردن کاربران جدید از موتورهای جستجو و گوگل می باشد.

واژه ی سئو مخفف انگلیسی Optimization Search Engine می باشد و به معنای بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو است. زمانی که تکنولوژی اینترنت به همگان معرفی شد دسترسی به اطلاعات این شبکه دشوار بود. زیرا چنانچه می خواستید از اطلاعات یک سایت استفاده نمایید می بایست تمام مشخصات آن را از قبل می دانستید. از همین جهت برای حل این موضوع فهرست ها یا دایرکتوری ها معرفی شدند. در دایرکتوری ها، سایت ها ثبت نام می کنند تا وب سایت آن ها در دسته مورد نظر نمایش داده شود، ولی پس از مدتی با افزایش وب سایت ها، دیگر دایرکتوری ها پاسخگو نبودند. برای حل این مشکل، موتورهای جستجو اختراع شدند. اولین موتور جستجو که شروع به کار نمود، گوگل بود. در کنار آن موتور های جستجوی دیگر هم شروع به کار کردند. با افزایش روز افزون محبوبیت موتور های جستجو و تمایل کاربران به باز کردن اولین سایت هایی که می بینند، برای رساندن سایت به صفحه اول گوگل با روش های گوناگون رقابت ایجاد شد. این رقابت در واقع همان سئو می باشد.

در شروع سئو با روش های ساده ای انجام می شد و حتی برخی افراد با سو استفاده از نواقص موتورهای جستجو، سایت خود را به سرعت به صفحه اول گوگل می رساندند. اما با گذشت زمان و پیشرفت قابل توجه ی گوگل، موجب شده است رسیدن به صفحه اول گوگل به سادگی امکان پذیر نباشد و با در نظر گرفتن الگورتیم های پیچیده ای که دارد وب سایت هایی که واقعا مفید و ارزشمند هستند به صفحات اول راه پیدا کنند.



:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا

دوره اموزش سئو

در دوره آموزش سئو بهتر است ابتدا به توضیح مختصری در رابطه با سئو بپردازیم. سئو یا بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجوگر انجام می شود. سئو در واقع روشی برای بهینه سازی و رشد یک وب سایت در نتایج موتورهای جستجو می باشد. بنابراین این فرآیند می بایست با روش های خاصی صورت بگیرد تا نتیجه بخش باشد. این موضوع اهمیت و حساسیت آموزش سئو را نشان می دهد. در فرآیند سئو عوامل مختلفی مانند، کاربرد کلمات کلیدی و میزان لینک دهی دیگر سایت ها نقش بسزایی دارد. علاوه بر این فرآیند سئو تنها مختص به موتورهای جستجو نمی باشد بلکه به کاربر پسند بودن و افزایش بازدید نیز توجه بسیاری می کند.

اهداف دوره آموزش سئو

هدف اصلی در دوره آموزش سئو کمک به وب سایت ها برای ارتقا به رتبه بالاتر در موتورهای جستجو می باشد. این کار موجب افزایش ارتباط بین صفحات و کلمات کلیدی در سایت می باشد. افزایش میزان نرخ کلیک، مطابق الگوریتم های موتورهای جستجو حرکت می کند و منجربه رسیدن به جایگاه و رتبه بالاتر در بین نتایج جستجو خواهد شد.

سئو به سایت چه کمکی می کند؟

بازدید بسیار بهتری داشته باشد.

با برند سایت مطرح شود.

افزایش ترافیک داشته باشد.

در صفحه نتایج موتور جستجو از رتبه بهتری برخوردار شود.

افزایش فروش محصولات داشته باشد.

در دنیای تبلیغات مطرح شود.

در دوره آموزش سئو چه چیز هایی آموزش داده می شود؟

  • سئو چیست و چه معنایی دارد
  • ضرورت قرار گرفتن در صفحه اول گوگل
  • مفهوم سئو داخلی سایت(on page seo)
  • سئو خارجی سایت (off page seo)
  • تاثیر دامنه در سئو
  • انتخاب هاست مناسب برای وب سایت
  • افزایش سرعت سایت
  • چگونگی تولید محتوای مناسب و کاربر پپسند
  • انتخاب کلمات کلیدی موثر
  • گرفتن لینک از سایت های معتبر جهت افزایش رتبه و اعتبار
  • افزایش تعداد بازدید

و...

فرآیند سئو یک پروژه بسیار پیچیده و مهم می باشد که تاثیر زیادی روی وب سایت شما و در نتیجه میزان فروش شما خواهد داشت بنابراین در دوره آموزش سئو همه این موارد را آموزش خواهیم داد و در تمام مراحل فرآیند سئو در کنار شما خواهیم بود. جهت اطلاعات بیشتر از دوره آموزش سئو به وب سایت ما مراجعه کنید.



:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا

سئو

شاید شما نیز فکر کنید هدف از سئو و بهینه سازی موتورهای های جستجوگر تنها جستجوی سایت و صفحات توسط عنکبوت های موتور جستجو است، اما اینگونه نیست. هدف اصلی در فرآیند سئو در نظرگرفتن یک رتبه خاص برای لینک مورد نظر سایت است به صورتی که لینک سایت در نتایج برتر موتور جستجو نمایش داده شود. سئو فرآیندی است که طی یک مرحله رخ نمی دهد و نیاز به تعمیر، تکرار، تست و نظارت دارد و باید به صورت پیوسته بر روی وب سایت ها پیاده سازی شود.

در عملیات سئو وبهینه سازی سایت سه مرحله وجود دارد:

تجزیه و تحلیل کسب و کار بازار هدف: در این قسمت باید همه ی زوایای مختلف سایت، متا مجموعه ها و میزان نمایش کدها را نسبت به متون موجود در سایت بررسی کرد. در تجزیه و تحلیل رقابتی تعداد کلمات کلیدی محتوا و میزان رتبه ای که سایت های رقیب دارند مورد بررسی قرار می گیرد.

تحقیق و توسعه کلمات کلیدی: در این بخش باید لیستی از کلمات کلیدی که رقبا به خوبی در آن دیده شده اند را مشخص کنید و در صورتی که کاربران به اشتباه از نحوه ی غلط کلمه ی کلیدی استفاده کرده باشند در هنگام تقویت سئو سایت، در سایت مورد نظر هم باید از آن کلمه اشتباه استفاده شود و این نکته مورد توجهی است که گوگل در صدد اصلاح اشتباهات جستجو شده می باشد.

افزایش محتوا و بهینه سازی آن: بعد از انتخاب کلمات کلیدی مناسب که اهمیت فوق العاده ای در حیطه کسب وکار دارد باید محتوای متناسب با آن افزوده شود. عبارات و کلمات کلیدی که موجب افزایش تعداد بازدید کننده می شود باید در یک صفحه خاص قرار بگیرد.

سئو مجموعه ای از فرآیند ها هستند جهت بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجوگر که نتیجه ی آن بیشتر دیده شدن وب سایت شما در نتایج موتورهای جستجوگر به خصوص گوگل می باشد.

 



:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا

قیمت سئو

قیمت سئو برای یک سایت مطابق با میزان رقابت در زمینه ی فعالیتی شما و نوع کلمات کلیدی انتخاب شده متغیر است. برای بررسی قیمت سئو باید به وضعیت رقبای فعلی در این حوزه و وضعیت سابق آن پیش از انجام سئو توجه نمود. علاوه بر این قدمت دامنه وب سایت اهمیت زیادی دارد و نمی توان هیچ قیمت ثابتی برای آن مشخص کرد.

 

چه پارامتر هایی در قیمت سئو تاثیر گذار است:

رتبه فعلی سایت در گوگل

اتوریتی دامین سایت

کلمات کلیدی مورد نظر

وضعیت کنونی رقبا در آن کلمات کلیدی

وضعیت فعلی محتوای سایت

وضعیت فعلی لینک بیلدینگ داخلی سایت

وضعیت در حال حاضر بهینه سازی سایت از جهت طراحی سایت و هاستینگ

مجموعه اقداماتی که در کل فرایند سئو انجام شده است

فعالیت هایی که در وبمستر تولز و گوگل انالیتیکس صورت گرفته است

میزان بک لینک هایی که برای سایت گرفته شده است

میزان تاثیرپذیری سایت از سئو منفی و یا بک لینک های بد و اسپم

بررسی وضعیت سئو از جهت حضور در گوگل مپ

بررسی وضعیت داده های ساختار یافته و ریچ اسنیپت سایت

بررسی نحوه ی استفاده از پلاگین سئو سایت در وردپرس

میزان بازدید و ورودی ترافیک سایت از طریق تبلیغات کلیکی و ایمیل مارکتینگ

اقداماتی که در بخش سوشیال سیگنال انجام شده است

بررسی برندینگ وب سایت

اقدامات صورت گرفته برای تبلیغات در گوگل

اقدامات انجام شده در بخش ریپورتاژ

سئو به روش هایی می گویند که بازدید سایت شما را در گوگل افزایش می دهد و موجب می شود همه ی افراد برای خرید کالا یا خدمات به سراغ سایت شما بیایند. بنابراین فرایند سئو بسیار تخصصی و در عین حال پیچیده است و قیمت سئو بنا به فعالیت هایی که در این زمینه انجام می شود تعیین می شود.

 



:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا

دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال

دیجیتال مارکتینگ یا همان بازاریابی دیجیتال زیر مجموعه ای از مدیریت بازاریابی و مدیریت تبلیغات می باشد. با گذشت زمان و توسعه فناوری اطلاعات، افزایش میانگین زمان آنلاین بودن کاربران، استفاده گسترده از موبایل و افزایش نفوذ اینترنت در دنیا، دیجیتال مارکتینگ به عنوان یک دانش و تخصص مستقل معرفی شده است. دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال مجموعه ای از ابزار ها و فعالیت هایی است که برای بازاریابی محصولات و خدمات در وب اینترنت، موبایل و سایر ابزار های دیجیتال استفاده می شود.

ابزار های مورد استفاده در بازاریابی دیجیتال و یا دیجیتال مارکتینگ:

بازاریابی توسط موتورهای جستجو

بهینه سازی یا سئو برای موتورهای جستجو

بازاریابی محتوا

بازاریابی درونگرا

بازاریابی شبکه های اجتماعی

استراتژی محتوا

تبلیغات براساس کلیک

اینفلوئنسر مارکتینگ

تبلیغات بنری

ایمیل مارکتینگ

بازاریابی موبایلی

تبلیغات پیامکی

بازاریابی از طریق همکاری در فروش

تولید محتوا

بازاریابی ویروسی دیجیتال

مزایای دیجیتال مارکتینگ:

برای بازاریابی و تبلیغات کسب و کار خود شما باید از رسانه های دیجیتال استفاده کنید. این روز ها به هر کسب و کاری کمتر کسی اعتماد می کند و با وجود رسانه های اجتماعی دیگر کسی به حرف شما توجه نمی کند بلکه اغلب به مطالب نوشته شده و کامنت ها در شبکه های اجتماعی اهمیت می دهند. بنابراین با این وجود باید استفاده از رسانه های اجتماعی را جدی بگیریم یعنی هر کسب و کاری برای ماندن در میدان رقبا باید در رسانه های دیجیتال حضور داشته باشد.

دیجیتال مارکتینگ یک ضرورت برای هر کسب و کاری است که به صورت آنلاین فعالیت می کند. دیجیتال مارکتینگ یک قسمت جدایی ناپذیر در بخش کسب و کار های اینترنتی می باشد. برای بهره بردن از دیجیتال مارکتینگ باید از ابزار هایی که اشاره کردیم استفاده کنید. قبل از انتخاب ابزار دیجیتال مارکتینگ میزان سرمایه و نوع کسب و کارتان را بررسی کنید.



:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا

بک لینک چیست؟

به تمام لینک های ورودی از سایت های دیگر به صفحات سایت شما بک لینک می گویند.

اهمیت بک لینک به صفحات داخلی

اعتبار صفحه سایت:

بک لینک های مناسب اعتبار سایت شما را بالا می برد و موجب بهبود وضعیت سایت شما در موتورهای جستجو می شوند. با همه این اوصاف بالا رفتن اعتبار صفحه اصلی دلیل بر افزایش آنچنانی دامنه شما نخواهد بود بلکه لازم است صفحات داخلی سایت نیز اعتبار بالایی داشته باشد. شما به کمک لینک مناسب به صفحات داخلی می توانید اعتبار دامنه وب سایت خود را به طور چشمگیری افزایش دهید.

تنوع بک لینک ها:

توجه داشته باشید تعداد بیش از اندازه بک لینک ها ممکن است برای شما دردسرساز شود. یعنی اگر شما 100 بک لینک از سایت های متعدد به صفحه اصلی خود داشته باشید موتور جستجو به شما مشکوک می شود و بک لینک های شما را غیر طبیعی معرفی می کند. این کار موجب می شود سایت شما به عنوان اسپم شناخته شود، به خصوص اگر بک لینک ها در زمان کوتاهی ساخته شده باشند. برای نتیجه بهتر، بهتر است بک لینک های ورودی به سایت شما بین صفحات مختلف سایت تقسیم شوند.

ارتباط موضوعی دقیق:

هدایت بک لینک به صفحات داخلی و خاص موجب می شود بازدیدکنندگان بیشتری جلب شود علاوه بر این می توان بک لینک هر صفحه را در محیطی مرتبط با ان موضوع قرار داد.

افزایش ترافیک ورودی به سایت:

اگر همه ی بک لینک های خود را به صفحه اصلی وارد کنید حداکثر در دو یا سه کلمه پیشرفت می کنید ولی با استفاده از صفحات داخلی تا حد زیادی گستردگی کلمات کلیدی خود را می توانید افزایش دهید. شما برای هر کلمه کلیدی صفحه مجزایی در نتایج جستجو دارید و در نتیجه ترافیک ورودی به سایت شما از موتورهای جستجو نیز افزایش می یابد.

روش های دریافت بک لینک:

ثبت نظر در وبلاگ ها

گفتگو در فروم ها

نوشتن پست مهمان

اشتراک مطالب در گوگل پلاس

وبلاگ

ثبت صفحات داخلی در وب دایرکتوری های مخصوص

انتشار مطالب سایت در شبکه های اجتماعی

امضای ایمیل



:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا

تولید محتوا

تولید محتوا در واقع توانایی و قابلیتی می باشد که امروزه بیشتر شرکت های طراحی وب به سمت آن روی آورده اند. محتوا به واحد های مجزای اطلاعاتی گفته می شود که به حالت الکترونیکی دیده می شود و قابلیت مدیریت را نیز دارد. در تولید محتوا می توان از یک قالب صفحه وب، یک فایل ویدئویی، فایل صوتی، انیمیشن، عکس و متون قابل ویرایش استفاده کرد.

یک وب سایت بعد از مرحله ی طراحی، گزینه ی انتخاب محیط گرافیکی مناسب و اجرا و طراحی این محیط را پیش رو دارد. یک محیط گرافیکی در صورتی می توان گفت خوب است که دارای خلاقیت و سلیقه ی بی نظیر یک طراح باشد و کاربر با دیدن آن دچار سردرگمی نشود و همه ی مطالب برایش واضح و قابل درک باشد. کاربر می بایست از محیط ایجاد شده لذت ببرد و برای رفع نیاز های خود از آن استفاده کند. حال سوال پیش می آید که مهم ترین بخش طراحی سایت چیست؟

یکی از اصلی ترین و مهم ترین بخش در طراحی وب سایت تولید محتوا می باشد. شما هر چقدر محیط گرافیکی زیبا، درخشان، خاص و چشمگیر ایجاد کنید، اگر محتوای مناسب و مرتبط در آن قرار نداده باشید، سایت شما هیچ ارزش و اعتباری ازنظر علمی و تخصصی در زمینه فعالیتتان نخواهد داشت. بنابراین تولید محتوا در ایجاد یک وب سایت نقش بسیار زیادی دارد و نمی توان از آن چشم پوشی کرد.

تولید محتوا را می توان هنری دانست که در عرصه طراحی وب سایت بسیار ظریف و تخصصی می باشد و اهمیت بالایی دارد. در واقع یک وب سایت خوب در صورتی محکم و استوار است که از محتوایی جامع و مفید برخوردار باشد.

نکات قابل توجه در تولید محتوا

انتخاب موضوع مناسب: در تولید محتوا باید توجه داشته باشید موضوعی مرتبط و مناسب با مطالب سایت خود قرار دهید تا بیان گر زمینه ای که در آن فعالیت می کنید باشد.

نحوه ارائه محتوا: ارائه ی یک محتوا باید به صورتی باشد که بیننده به محض دیدن آن به راحتی از گیرایی بالای یک نوشته، تصویر، فیلم و یا دیتا بیسی که در سایت ایجاد شده است آگاه شود و به سرعت متوجه منظور محتوا نویس شود.

استفاده از جذابیت های بصری و گرافیکی: همراه مطالب نوشتاری در یک وب سایت، به کاربردن تصاویر مفهومی و ابزار های گرافیکی مناسب اهمیت بالایی برای بیننده سایت دارد که موجب جلب نظر بیشتر بیننده می شود.

بررسی نیاز ها و باز خورد ها: حتما بار ها در وب سایت های مختلف دیده اید که طراح بخشی را به ارائه نظرات کاربران یا بینندگان اختصاص داده است تا از مفید بودن یا نبودن مطالب برای کاربران مطلع شود. این کار موجب اطلاع رسانی بهتر برای بازدیدکنندگان نیز می شود.

افزایش مطالعات در زمینه کاری: در تولید محتوا بهتر است همواره از مطالعات گسترده و مفهومی در موضوعات مختلف استفاده کرد. در حالت کلی هر اندازه مطالعات بیشتر باشد طراح و یا محتوا نویس در انجام وظیفه ی خود موفق تر خواهد بود.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا

سئو چیست؟

سئو اجرای روش های بسیار هوشمندانه برای افزایش رتبه و رنک سایت در نتایج موتورهای جستجو گوگل و دیگر موتورهای جستجو می باشد که باعث افزایش بازدید حقیقی می شود. در حالت کلی عواملی که در سئو و بهینه سازی سایت تاثیر می گذارد دو دسته هستند: سئو داخلی سایت و سئو خارجی

سئو داخلی

مواردی که در سئو داخلی انجام می شود شامل نحوه طراحی سایت از جمله، کدنویسی، سرعت لود صفحات، ساختارصفحات، نحوه طراحی قالب، نحوه قرار گرفتن محتوا و ... وتولید محتوای سایت و انتخاب کلمات کلیدی می باشد. اگر جامع تر بخواهیم بیان کنیم در سئو داخلی مراحل زیر طی می شود:

بهینه سازی آدرس صفحات و استفاده از آدرس های SEO-Friendly

شروع عنوان یا تگ تایتل با کلمات کلیدی هدف

استفاده از کلمات و عبارات ارزش دهی برای سئو تایتل

قرار دادن عنوان پست ها و صفحات در داخل تگ H1

قرار دادن بقیه ی سرتیتر ها در تگ H2

قرار دادن حداقل یک بار کلمه ی کلیدی هدف در ابتدای متن

استفاده از طراحی ریسپانسیو برای سایت

استفاده از لینک های داخلی

افزایش سرعت باز شدن صفحات برای سئو

سود بردن از کلمات کلیدی LSI یا هم معنی

سئو عکس ها و تصاویر سایت

محتوای مناسب

بهینه سازی زمان درگیر کردم مخاطب با صفحه

کیفیت محتوا

و...

سئو خارجی

سئو خارجی مجموعه تکنیک هایی است که در جهت افزایش رتبه و بازدید سایت در خارج سایت انجام می شود. در سئو خارجی فرآیند های زیر انجام می شود:

سایت های شبکه های اجتماعی

تولید محتوا

بازاریابی محتوا

بازاریابی فروم وانجمن ها

ثبت نام در موتورهای جستجو

ثبت نام در دایرکتوری ها

بوکمارک کردن

لینک طعمه

به اشتراک گذاری عکس

بازاریابی ویدئو

بررسی و نقد کسب وکار

لیست محلی

ثبت مقاله های نوشته شده

شبکه های فروش آنلاین

سئو سایت موجب بالارفتن تعداد بازدید واقعی سایت و بهبود رتبه سایت می شود. با توجه به این که گوگل برای رتبه بندی سایت ها دائم در حال به روز رسانی الگوریتم های خود می باشد، فرآیند سئو سایت خود را باید به شرکتی بسپارید که کاملا از این الگوریتم ها اطلاع داشته باشند.



:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا

منظور از سئو رایگان چیست؟

سئو رایگان یعنی فعالیت هایی که شما به عنوان صاحب یک وب سایت قصد دارید بدون صرف هزینه، سئو و بهینه سازی سایت خود را انجام دهید. در اینترنت ابزار های زیادی برای سئو رایگان وجود دارد. حال می خواهیم بدانیم اصلا استفاده از سئو رایگان کار درستی است؟

سئو رایگان بهتر است یا سئو غیر رایگان؟

در سئو به صورت رایگان به یک سری نکات باید توجه داشت، سئو فرآیندی است که نیاز به دانش و مهارت کافی دارد و اثرات آن در دراز مدت مشخص می شود. اگر بخواهید در شروع کار سئو سایت خود را صحیح و بدون خطا انجام دهید حتما درآینده با احتلالاتی مواجه می شوید. اما برخی از این مشکلات جبران پذیر نمی باشد و موجب از دست دادن زمان و هزینه زیادی می شود. بنابراین پیشنهاد میکنم اگر فقط تمایل به سئو رایگان دارید این کار را به کمک یک مشاور سئو حرفه ای انجام دهید.

سئو صد در صد رایگان وجود دارد؟

برخی از شرکت ها که تازه وارد عرصه سئو شده اند شروع به انتشار شعار های تبلیغاتی مانند سئو رایگان می کنند. اما شما باید هوشیار تر باشید، شرکت هایی که سئو صد در صد رایگان ارائه می دهند هیچگاه تضینی برای درست بودن خدمات خود نمی دهند. همچنین بعضی از شرکت ها در ابتدا خدماتی را به صورت رایگان به شما می دهند و گاهی شما با افزایش رتبه مواجه می شوید ولی چون این نتیجه با روش های غیر از استاندارد های گوگل انجام شده است بعد از مدتی با افت شدید رتبه سایت مواجه می شوید و یا ممکن است با پنالتی گوگل مواجه شوید. پس پیشنهاد می کنم همچین ریسک جبران ناپذیری را نکنید.

شما حتما سئو رایگان را در بسیاری از سایت ها دیده اید ما در اینجا سعی کردیم اطلاعات مختصری در این زمینه در اختیار شما بگذاریم. پیشنهاد می کنم  برای فرآیند به این مهمی ازسئو رایگان استفاده نکنید ولی اگر قصد دارید فرآیند سئو خود را حتما به صورت رایگان انجام دهید از مشاوره های ما استفاده کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به سایت ما مراجعه کنید.

http://zarinseo.ir/index.php/content/49-free-seo

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا

سئو فروشگاه اینترنتی

شاید باورش برای شما کمی مشکل باشد، ولی باید بدانید سئو فروشگاه اینترنتی موجب چند برابر شدن تعداد بازدیدکنندگان و میزان فروش شما می شود. سئو فروشگاه اینترنتی از موضوعات مهم برای فروشگاه های اینترنتی به حساب می آید. یکی از بزرگ ترین دغدغه های صاحبان سایت های فروشگاهی، افزایش رتبه سایت در کلمات کلیدی محصولات و خدمات خود می باشد. سئو فروشگاه اینترنتی موجب افزایش ترافیک و رتبه سایت فروشگاهی شما می شود.

سئو فروشگاه اینترنتی چه اهمیتی دارد؟

زمانی که فردی قصد خرید محصول یا خدماتی را دارد در گوگل جستجو می کند،  اگر فروشگاه اینترنتی شما اولین سایتی باشد که در نتایج جستجوی گوگل نمایش داده شود، آن فرد وارد سایت شما شده و محصول شما را خریداری می کند. افراد در هنگام خرید محصولات معمولا به صفحات بعدی گوگل مراجعه نمی کنند، بنابراین قرار گرفتن در صفحه اول گوگل به شدت فروش شما را افزایش می دهد. همانطور که می دانید این کار فقط با سئو فروشگاه اینترنتی امکان پذیر می باشد.

در سئو فروشگاه اینترنتی چه فرآیند هایی انجام می شود؟

چگونگی مدیریت اجناس نا موجود

چگونگی مدیریت محصولات منقضی شده

چگونگی مدیریت محصولات فصلی

برای اطلاعات بیشتر برای چگونگی مدیریت این محصولات به سایت ما مراجعه کنید.

سئو فروشگاه اینترنتی از سایر روش های بازاریابی موثرتر است:

نقش روش های  بازاریابی قدیمی مانند استفاده از تبلیغات مجله ها و تلویزیون روز به روز کم رنگ تر می شود. زیرا بیشتر مخاطبان مجله و تلویزیون به تبلیغات توجهی نمی کنند. این افراد انقدر در روز با این تبلیغات رسانه ای مواجه هستند که به تبلیغات شما توجهی نمی کنند. اما وقتی سایت فروشگاه شما برای گوگل بهینه باشد افرادی که به سراغ سایت شما می آیند دقیقا می دانند دنبال چی هستند و چه چیزی می خواهند بخرند. بنابراین با سئو فروشگاه اینترنتی خود شما می توانید بیشتر بازدیدکنندگان سایتتان را به مشتری تبدیل کنید.

 

همانطور که اشاره کردیم یک سایت فروشگاهی برای این که بازدید زیادی داشته باشد و میزان فروش آن روز به روز افزایش یابد، باید در صفحه اول گوگل به نمایش گذاشته شود. اما این کار خود به خود انجام نمی شود بلکه نیاز به سئو فروشگاه اینترنتی دارد. بدون سئو فروشگاهی سایت شما هیچ ارزش و بازدهی نخواهد داشت. سئو فروشگاه اینترنتی خود را به ما بسپارید و شاهد افزایش ترافیک و ارتقای رتبه سایت خود باشید. جهت اطلاعات بیشتر به سایت ما مراجعه کنید.

http://zarinseo.ir/index.php/article/43-seo-online-store

 

 



:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 مهر 1397 | نظرات ()