سئو رایگان
نوشته شده توسط : رضا

منظور از سئو رایگان چیست؟

سئو رایگان یعنی فعالیت هایی که شما به عنوان صاحب یک وب سایت قصد دارید بدون صرف هزینه، سئو و بهینه سازی سایت خود را انجام دهید. در اینترنت ابزار های زیادی برای سئو رایگان وجود دارد. حال می خواهیم بدانیم اصلا استفاده از سئو رایگان کار درستی است؟

سئو رایگان بهتر است یا سئو غیر رایگان؟

در سئو به صورت رایگان به یک سری نکات باید توجه داشت، سئو فرآیندی است که نیاز به دانش و مهارت کافی دارد و اثرات آن در دراز مدت مشخص می شود. اگر بخواهید در شروع کار سئو سایت خود را صحیح و بدون خطا انجام دهید حتما درآینده با احتلالاتی مواجه می شوید. اما برخی از این مشکلات جبران پذیر نمی باشد و موجب از دست دادن زمان و هزینه زیادی می شود. بنابراین پیشنهاد میکنم اگر فقط تمایل به سئو رایگان دارید این کار را به کمک یک مشاور سئو حرفه ای انجام دهید.

سئو صد در صد رایگان وجود دارد؟

برخی از شرکت ها که تازه وارد عرصه سئو شده اند شروع به انتشار شعار های تبلیغاتی مانند سئو رایگان می کنند. اما شما باید هوشیار تر باشید، شرکت هایی که سئو صد در صد رایگان ارائه می دهند هیچگاه تضینی برای درست بودن خدمات خود نمی دهند. همچنین بعضی از شرکت ها در ابتدا خدماتی را به صورت رایگان به شما می دهند و گاهی شما با افزایش رتبه مواجه می شوید ولی چون این نتیجه با روش های غیر از استاندارد های گوگل انجام شده است بعد از مدتی با افت شدید رتبه سایت مواجه می شوید و یا ممکن است با پنالتی گوگل مواجه شوید. پس پیشنهاد می کنم همچین ریسک جبران ناپذیری را نکنید.

شما حتما سئو رایگان را در بسیاری از سایت ها دیده اید ما در اینجا سعی کردیم اطلاعات مختصری در این زمینه در اختیار شما بگذاریم. پیشنهاد می کنم  برای فرآیند به این مهمی ازسئو رایگان استفاده نکنید ولی اگر قصد دارید فرآیند سئو خود را حتما به صورت رایگان انجام دهید از مشاوره های ما استفاده کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به سایت ما مراجعه کنید.

http://zarinseo.ir/index.php/content/49-free-seo

 

 

 





:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 مهر 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: