بک لینک
نوشته شده توسط : رضا

بک لینک چیست؟

به تمام لینک های ورودی از سایت های دیگر به صفحات سایت شما بک لینک می گویند.

اهمیت بک لینک به صفحات داخلی

اعتبار صفحه سایت:

بک لینک های مناسب اعتبار سایت شما را بالا می برد و موجب بهبود وضعیت سایت شما در موتورهای جستجو می شوند. با همه این اوصاف بالا رفتن اعتبار صفحه اصلی دلیل بر افزایش آنچنانی دامنه شما نخواهد بود بلکه لازم است صفحات داخلی سایت نیز اعتبار بالایی داشته باشد. شما به کمک لینک مناسب به صفحات داخلی می توانید اعتبار دامنه وب سایت خود را به طور چشمگیری افزایش دهید.

تنوع بک لینک ها:

توجه داشته باشید تعداد بیش از اندازه بک لینک ها ممکن است برای شما دردسرساز شود. یعنی اگر شما 100 بک لینک از سایت های متعدد به صفحه اصلی خود داشته باشید موتور جستجو به شما مشکوک می شود و بک لینک های شما را غیر طبیعی معرفی می کند. این کار موجب می شود سایت شما به عنوان اسپم شناخته شود، به خصوص اگر بک لینک ها در زمان کوتاهی ساخته شده باشند. برای نتیجه بهتر، بهتر است بک لینک های ورودی به سایت شما بین صفحات مختلف سایت تقسیم شوند.

ارتباط موضوعی دقیق:

هدایت بک لینک به صفحات داخلی و خاص موجب می شود بازدیدکنندگان بیشتری جلب شود علاوه بر این می توان بک لینک هر صفحه را در محیطی مرتبط با ان موضوع قرار داد.

افزایش ترافیک ورودی به سایت:

اگر همه ی بک لینک های خود را به صفحه اصلی وارد کنید حداکثر در دو یا سه کلمه پیشرفت می کنید ولی با استفاده از صفحات داخلی تا حد زیادی گستردگی کلمات کلیدی خود را می توانید افزایش دهید. شما برای هر کلمه کلیدی صفحه مجزایی در نتایج جستجو دارید و در نتیجه ترافیک ورودی به سایت شما از موتورهای جستجو نیز افزایش می یابد.

روش های دریافت بک لینک:

ثبت نظر در وبلاگ ها

گفتگو در فروم ها

نوشتن پست مهمان

اشتراک مطالب در گوگل پلاس

وبلاگ

ثبت صفحات داخلی در وب دایرکتوری های مخصوص

انتشار مطالب سایت در شبکه های اجتماعی

امضای ایمیل





:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 مهر 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: