سئو
نوشته شده توسط : رضا

سئو

شاید شما نیز فکر کنید هدف از سئو و بهینه سازی موتورهای های جستجوگر تنها جستجوی سایت و صفحات توسط عنکبوت های موتور جستجو است، اما اینگونه نیست. هدف اصلی در فرآیند سئو در نظرگرفتن یک رتبه خاص برای لینک مورد نظر سایت است به صورتی که لینک سایت در نتایج برتر موتور جستجو نمایش داده شود. سئو فرآیندی است که طی یک مرحله رخ نمی دهد و نیاز به تعمیر، تکرار، تست و نظارت دارد و باید به صورت پیوسته بر روی وب سایت ها پیاده سازی شود.

در عملیات سئو وبهینه سازی سایت سه مرحله وجود دارد:

تجزیه و تحلیل کسب و کار بازار هدف: در این قسمت باید همه ی زوایای مختلف سایت، متا مجموعه ها و میزان نمایش کدها را نسبت به متون موجود در سایت بررسی کرد. در تجزیه و تحلیل رقابتی تعداد کلمات کلیدی محتوا و میزان رتبه ای که سایت های رقیب دارند مورد بررسی قرار می گیرد.

تحقیق و توسعه کلمات کلیدی: در این بخش باید لیستی از کلمات کلیدی که رقبا به خوبی در آن دیده شده اند را مشخص کنید و در صورتی که کاربران به اشتباه از نحوه ی غلط کلمه ی کلیدی استفاده کرده باشند در هنگام تقویت سئو سایت، در سایت مورد نظر هم باید از آن کلمه اشتباه استفاده شود و این نکته مورد توجهی است که گوگل در صدد اصلاح اشتباهات جستجو شده می باشد.

افزایش محتوا و بهینه سازی آن: بعد از انتخاب کلمات کلیدی مناسب که اهمیت فوق العاده ای در حیطه کسب وکار دارد باید محتوای متناسب با آن افزوده شود. عبارات و کلمات کلیدی که موجب افزایش تعداد بازدید کننده می شود باید در یک صفحه خاص قرار بگیرد.

سئو مجموعه ای از فرآیند ها هستند جهت بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجوگر که نتیجه ی آن بیشتر دیده شدن وب سایت شما در نتایج موتورهای جستجوگر به خصوص گوگل می باشد.

 





:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 مهر 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: