سئو رایگان
نوشته شده توسط : رضا

در هر کسب و کاری که خدمات و محصولات خاصی ارائه می شود معمولا موضوع رایگان بودن نیز مطرح می شود. در بحث سئو نیز بسیاری از شرکت ها و سایت ها بحث سئو رایگان را به میان می آورند. سئو رایگان به چند بخش تقسیم می شود:

سئو رایگان وبلاگ: شرکت هایی که موضوع سئو رایگان وبلاگ را مطرح می کنند، سئو رایگان وبلاگ را در کنار سایت هایی با CMS های مختلف انجام می دهد.

سئو رایگان وردپرس: همانطور که می دانید یکی از CMS های مطرح شده در سئو سایت و یا بهینه سازی سایت وردپرس می باشد. که این عملیات توسط سئوکار انجام می شود.

سئو و بهینه سازی یک وب سایت فرآیند بسیار مهم و پیچیده است که مستلزم زمان زیادی است. و مراحل زیادی از جمله تولید محتوا، قرار دادن کلمات کلیدی مناسب در آن، افزایش رتبه وب سایت و ... می باشد که اگر کمی عاقلانه بیاندیشید همه این فرآیند ها نمی تواند به صورت کاملا رایگان اجرا شود. بنابراین سئو رایگان که شعار بسیاری از شرکت ها می باشد نمی تواند حقیقت داشته باشد.

سایت های ارائه دهنده سئو رایگان

جی تی متریکس

گوگل پلنر

موز

چک کردن لینک های شکسته

آنالیز انکر تکست ها بکلینک ها

آنالیز کلی سایت

سئو رایگان را مجموعه ای از فعالیت ها می دانند که مدیر یک وب سایت قصد دارد بدون صرف هیچ هزینه ای آن ها را پیاده سازی کند. که این امر امکان پذیر نمی باشد یا در صورتی که شرکتی سئو رایگان به شما عرضه کند فعالیت های در این زمینه را به صورت کامل و دقیق اجرا نخواهد کرد و این امر موجب می شود شما در ابتدا با سئو رایگان رو به رو شوید و در ظاهر هزینه ای صرف نکنید ولی بعد از مدت کوتاهی دچار مشکل می شوید و مجبورید هزینه زیادی را برای اصلاح مجدد آن بپردازید. البته باید به این نکته نیز توجه داشته باشید که بعضی از مشکلاتی که با دریافت سئو رایگان برای وب سایت شما ایجاد می شود جبران ناپذیر است و تاثیرات مخرب ان به راحتی از بین نخواهد رفت.





:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 آبان 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: