تولید محتوا
نوشته شده توسط : رضا

جهت رشد کسب و کار در هر حیطه فعالیتی باید محتوای آنلاین باکیفیت تولید کنید تا آوازه ی خدمات، محصول و شرکت شما در بین همه ی مردم بپیچد. در تولید محتوا شما باید به گونه ای عمل کنید که مشتریان را به تعامل بیشتر راغب کنید و به بیان ساده تر وب سایت شما برای مردم پاتوقی شود که عده ای خود را متعلق به آن می دانند.

شما می توانید برای تولید محتوا با گرفتن نیرو های دور کار و خارج محیط شرکت محتوا تولید کنید. یکی از معایبی که این شیوه برای تولید محتوا دارد این است که این نیرو ها شرکت، محصول و خدمات شما را به خوبی نمی شناسند و مفاهیم با ارزش شما برای آن ها قابل درک نیست و نمی توانند آنطور که باید در تولید محتوا به شما کمک کنند.

در تولید محتوا سعی نکنید سبک و سیاق خاصی را در نظر بگیرید:

کارمندان مختلف مشتریان متفاوتی نیز دارد اما هیچ کس سبک یکسان را دوست ندارد و برای اغلب تکراری و خسته کننده می باشد بنابراین اجازه دهید کارمندانتان خودشان به شیوه خودشان محتوا بنویسند. آدم های واقعی دوست دارند با کاربران واقعی سروکله بزنند.

در بسیاری از شرکت ها تنها رئیس این اجازه را دارد نوع ارتباط با مخاطبان را مشخص کند .البته برخی از جا ها هم این امتیاز ویژه را برای دپارتمان بازاریابی قائل می شوند. اما چنانچه سایر دپارتمان ها نیز مانند خدمات مشتریان، مهندسی، فنی و توسعه محصول در این امر مشارکت داشته باشند نتیجه ی بهتری برای شما به دنبال خواهد داشت. هر چه تعداد آدم های بیشتر در برقراری این ارتباط سهیم باشند شانس بیشتری برای رفع نیاز های متفاوت دیگران از طریق تولید محتوای شما وجود دارد.

دقت داشته باشید قبل در هنگام تولید محتوا، محتوای خود را پیش از انتشار بازبینی و تایید کنید اما با حفظ عمق پیام و احترام به محتوای تولید شده توسط کارمندانتان به آن ها نشان دهید برای تلاششان ارزش قائلید.

در تولید محتوا ابتدا یا انتهای محتوا نام نویسنده ها و دستاورد های قبلی و تصویر آن ها را نمایش دهید اجازه دهید دیده شوند و برند شخصی خود را بسازند از کارمندان خود ستاره بسازید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با تکنیک های تولید محتوا به وب سایت ما مراجعه نمایید.





:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 آبان 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: