سئو
نوشته شده توسط : رضا

سئو

یکی از عوامل مهمی که می تواند موجب موفقیت یک وب سایت و یا افت رتبه ی آن در موتورهای جستجوگر شود انتخاب سئو اصولی و مناسب است. چنانچه شما صاحب یک وب سایت هستید می توانید با به کار گیری یک روش مناسب و اصولی در سئو به موفقیت روز افزون خود اضافه کنید و برعکس چنانچه با یک روش بد این فرآیند را انجام دهید و یا به یک موفقیت کوچک و ناچیز قانع شوید فرصت درخشیدن وب سایت خود را از دست داده اید.

سئو کلاه سفید

این روش از سئو که به آن روال اصولی سئو می گویند شامل مجموعه ای از اقداماتی ست که به کسب جایگاه برتر در موتور های جستجو به خصوص گوگل کمک می کند. سئو کلاه سفید را می توان به دو بخش اساسی تقسیم کرد:

On page seo

محموعه ای از اقداماتی را می گویند که از خریداری هاست و دامنه آغاز می شود و به طراحی داخلی سایت، سرعت لود سایت و دیگر عوامل درونی ختم می شود این مجموعه فعالیت ها در سئو بر روی سایت انجام می شود.

Off page seo

شامل مجموعه اقداماتی از سئو می باشد که خارج از حوزه وب سایت انجام می گیرد ولی مرتبط با سایت و در راستای اهداف آن است. مانند شرکت در فعالیت های اجتماعی و یا لینک سازی سایت و مواردی که موجب برقراری ارتباط با وب سایت شما می گردد.

سئو کلاه سیاه

سئو کلاه سیاه و یا سایر روش های مشابه مانند سئو سایت خاکستری شامل مجموعه اقداماتی است که نه تنها با استاندارد های گوگل در تضاد و تناقض می باشد بلکه انجام آن موجب پنالتی شدن وب سایت و یا حذف آن از نتایج گوگل می شود و این به ضرر وب سایت شما می باشد و تاثیرات جبران ناپذیری ایجاد می کند.





:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 آبان 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: